פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי מתן הטבה ואי מעבר לגורם אחר מוסמך נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏22 ‏ספטמבר ‏2013 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
רחוב עמל 8, פארק תעשיות אפק, ת"ד 435, ראש העין 48103 כתובת:
מוקד טלפוני סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום, במסגרת חבילת הגלישה של הטלפון שלי כתוב לי במייל מהחברה ובחשבונית שאני זכאי לשרות funtone וgps חינם.
לאחר שהפעלתי את השירותים בדקתי שוב עם נציגי אורנג שאני לא משלם עבורם ונמסר לי שאני כן יחוייב בעבורם. בוצעתי ניתוק לשירותים האלו.
למרות שייש לי מייל מהחברה על הטבה ולמרות שבחשבונית מופיע שאני זכאי הנציגים ממשיכים להתעקש ולא לתת את ההטבה, בנוסף לא מוכנים להעביר לגורם בכיר יותר להמשך טיפול.
עוגמת נפש סוג הנזק :
קבלת ההטבה של הfuntone והgps ללא עלות כמופיע בחשבונית פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
איציק יוספן - מחלקת פניות הציבור שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם.
ביום 24.09.13 שוחחתי עם הלקוח והנושא טופל.
תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה