אי מתן הטבה ואי מעבר לגורם אחר מוסמך |
נושא התלונה: |
יום ראשון 22 ספטמבר 2013 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
רחוב עמל 8, פארק תעשיות אפק, ת"ד 435, ראש העין 48103 |
כתובת: |
מוקד טלפוני |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
שלום, במסגרת חבילת הגלישה של הטלפון שלי כתוב לי במייל מהחברה ובחשבונית שאני זכאי לשרות funtone וgps חינם.
לאחר שהפעלתי את השירותים בדקתי שוב עם נציגי אורנג שאני לא משלם עבורם ונמסר לי שאני כן יחוייב בעבורם. בוצעתי ניתוק לשירותים האלו.
למרות שייש לי מייל מהחברה על הטבה ולמרות שבחשבונית מופיע שאני זכאי הנציגים ממשיכים להתעקש ולא לתת את ההטבה, בנוסף לא מוכנים להעביר לגורם בכיר יותר להמשך טיפול.
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
קבלת ההטבה של הfuntone והgps ללא עלות כמופיע בחשבונית |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|