פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שינוי מבצע ללא הודעה ויחס לא הולם מנציגה נושא התלונה:
‏שבת ‏22 ‏אוקטובר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כחצי שנה טסתי לחו"ל לתקופה של כ- 5 חודשים להפתעתי כאשר חזרתי גיליתי כי המבצע לו שוייכתי לפני כשנתיים שונה וכי כעת אני משלם תעריף אחר , יצרתי קשר עם מוקד השרות והובטח לי כי יחזרו אליי וכמובן שלא חזרו , יצרתי קשר שוב והפעם אמרו לי כי אין מה לעשות וזה התעריף החדש , דבר זה אינו צודק היות וכשר חתמתי חוזה עם חברת אורנג' הוא היה ל- 36 חודשים דבר זה אינו צודק וכלקוח הנמצא זמן רב עם החברה אבקש להחזיר אותי למסלול הקודם ולזכות אותי בהתאם וכמו כן בעתיד כאשר יסתיים המסלול ליידע אותי על כך על מנת שאבחר האם להישאר בחברתכם או לא היות והמתחרות מציעות לי הטבות מצויינות
כספי סוג הנזק :
החזרה למסלול אותו חתמתי וזיכוי רטרו פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
מאיה הבר, מנהלת קשרי ל שם ותפקיד:
מנהלת קשרי לקוחות שוחחה עם הלקוח ונתנה מענה אישי לפנייתו.
אנו מודים למר הוכמן, על הבאת הנושא לידיעתנו ועל האפשרות לתת מענה לפנייתו.
תגובה:
ראה תגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה