פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עשיתי לאמי טלפון ובקשתי שייצרו אתי קשר (לא עם אימי) לעבור מסלול נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏09 ‏יוני ‏2013 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
ובינתיים אני משלם חשבון גדול מדי חודש; מבלי יכולת לדבר עם נציג.
הנציג צאט שלכם לא תקין; ולא עונה איש. ובפקס אתם לא חוזרים אלי... למספר שלי 052******** (עשיתי לאימי קו 054***********)
כספי סוג הנזק :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
איציק יוספן - מחלקת פניות הציבור שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם.
ביום 04.10.13 שוחחתי עם מר דדון והנושא טופל.
תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה