פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בעיות חוזרות ונשנות במכשיר האורנג' נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
ראשון לציון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לפני כ13 חודשים עברתי לחברת אורנג' לאחר עשר שנים שהייתי בחברה מתחרה
רכשתי שלושה מכשירים מסוג LG דור שלישי במסלול עסקי מכשיר אחד נמצא אצלי ושניים אצל הוריי. מתחילת ההתקשרות עם חברת פרטנר גיליתי שכשאני מנהל שיחות מביתי השיחות מתנתקות ולא ניתן לנהל שיחות מביתי עקב דחיפות הניתוקים
לאחר פניה למחלקת שרות באו והתקינו לי משדר בבית דבר שפתר חלקית את הבעיה
עדיין יש ניתוקים אך לא בצורה שהיתה לפני כן. כמו כן במהלך כל השנה היו תקלות בטלפון <לפי רישומי חברת פרטנר> הטלפון היה בתיקון 6 פעמים כשכל פעם שיצאתי משם הובטח לי שבתקלה הבאה ילכו לקראתי עם מכשיר הפלאפון וינסו לעזור לי,
אני רוצה לציין שבמהלך עשר שנים שהייתי בחברה מתחרה לא הייתי במחלקת שרות 6 פעמים כמו בחברת פרטנר במשך שנה.
עכשיו כשהופיע תקלה חדשה שמופיע מידי יום ולפעמים כמה פעמים ביום
ביקשתי שיחליפו לי את מכשיר האורנג' שלי למכשיר מסוג אחר, הסכימו להחליף את מכשיר הפלאפון למכשיר אחר שאני מעוניין בו בצרוף זיכויים שונים ומשונים שלעולם איני יודע אם הם באמת מופיעים בחשבונית או לא כשבסך הכל אצטרך לשלם לאחר כל הזיכויים כ40 ש"ח לחודש יותר ממה שאני משלם כיום במשך 36 חודשים וזאת לאחר כל הזיכויים ובהתחייבות למספר דקות עצום.
אני רוצה לציין גם שבמשך השנה האחרונה גיליתי שאני לא היחידי ש"סובל" מבעיות במכשיר האורנג' מסוג LG וגם חלק מנציגי הלקוחות של חברת אורנג' סיפרו לי שנתקלו בהרבה תקלות במכשיר הטלפון מסוג LG , בנתיים לפי מה שאני רואה הדרך היחידה של חברת אורנג' לעזור ללקוחות שלה היא על ידי קשירתם לחברה לתקופה ארוכה יותר ו\או למשוך עוד כסף מהלקוח, אני רוצה עוד לציין שאני עצמאי ואף אחד בחברת אורנג' לא יפצה אותי על כל השעות שביזבזתי במחלקת השרות של החברה או עם החברה בטלפון
כספי סוג הנזק :
להחליף את מכשיר הטלפון למכשיר אחר שאני מעוניין בו פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
מאיה הבר, מנהלת קשרי ל שם ותפקיד:
בפניה ישירה של הלקוח לחברה, טרם פניה זו, שוחחה עימו נציגת שירות לקוחות של החברה, אשר נתנה מענה לפנייתו. תגובה:
ראה תגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה