פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סירוב להעביר מסלול ממסלול דור 3 נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
התלונה שלי מתחלקת לשני חלקים :
1. הגעתי לחברה במטרה להפריד תשלום טלפון של בתי מתשלום כללי של המשפחה. הודיעו לנו שניתן לעבור עם המספר , המעבור עולה כסף אבל גם הודיעו שעקב המעבר בתי תחשב כלקוחה חדשה ותפסיק להנות מהחזר שיחות בגובה המכשיר שרכשה וזאת למרות שמספר נשאר אותו מספר וכמוץ השיחות שנקבעה להחזר לא השתנתה . יתרה מזאת גם אני שנשאר לא יוכל להנות מההטבה היות ומספר ה"זוכה" עבר. נוצר מעגל סגור שבו היא לא נהנית כי רוצה לעבור וגם אני לא יוכל להנות מההטבה . עלי לציין שהסיבה היחידה ששדרגתי את המכשירים נבעה מהחזר שיחות בגובה החזר חודשי על המכשיר.
2. כאשר בדצמבר הגעתי לשדרג מכשירים הודיעו לי שיש מבצע חדש עם מכשיר דור שלישי מסוג MOTOROLA E1000 ושתמורת 49 שקלים אוכל לקבל 2 מכשירים זהים ולקבל החזר עלות המכשיר בשיחות . אני מדגיש שבשום שלב בשיחה לא עלה עניין התשלום הקבוע של 14.90 על כל מכשיר וגם שלא תהיה אפשרות לוותר על חבילת דור 3 ולעבור לתוכנית אחרת ללא תשלום הזה .בפנייתי לחברה נאמר לי שהדרך היחידה להתפטר מתשלום זה היא ע"י סגירת הקו .כמו כן נאמר לי שלא אוכל לעבור עם המכשירים הללו לתוכנית אחרת שאיננה דור שלישי וללא תשלום קבוע . האופציות שהעמידו בפניי בפניה לחרה היא או לסגור את הקוים לחלוטין או לשדרג לשני מכשירים אחרים(למעשה לקנות) עם מספרים חדשים שגם עליהם יש צורך לשלם בנוסף . כלומר כעת אין לי אפשרות עד קץ הדורות להפריד בין המכשירים הללו לבין התשלום והמספר הטלפון שלהם.עלי לציין שאין שום צורך בשירותי דור השלישי ואילו ידעתי עד כמה התנאים קובלים כלל לא הייתי לוקח את המכשירים הלל.
עלבון ,בזבוז זמן ובעיקר עצבים סוג הנזק :
החלפת מכשירים למכשירים אחרים שאינם דור שלישי או הח פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
מאיה הבר, מנהלת קשרי ל שם ותפקיד:
מנהלת קשרי לקוחות שוחחה עם הלקוח ונתנה מענה אישי לפנייתו. אנו מודים למר גרינברג על הבאת הנושא לידיעתנו ועל האפשרות להשיבו. תגובה:
ראה תגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה