פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בעיה חמורה בטיפול בבעייתי נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
ברשותי מכשיר נוקיה 3100. מזה זמן רב אני מבחין שבשטח בית הספר שבו אני לומד הקליטה שואפת ל0, ובזמן לא מבוטל של היום הפלאפון פשוט ללא קליטה!חשוב לי לציין כי הבעיה היא רק בשטח בית הספר- מה שאומר שהבעיה לא במכשיר.
השיחות שלי קטועות, או פשוט מתנתקות באמצע. אנשים מתקשרים אליי ואני לא יכול לענות -כי אין לי קליטה אז אני לא יודע שהם חייגו אליי רק כשחוזרת לי הקליטה (לזכותם יהמר שישנו שירות שאם הפלאפון מכובה או ללא קליטה נשלחת לך הודעת אסאמאס מי התקשר...).
בעיה זו קודם כל מפריעה באופן אישי לזמן שלי וכמובן לחשבון החודשי שלי! כי במקום שאני יענה לשיחות- אני צריך להחזיר שיחות לאנשים שהתקשרו אליי על חשבוני!!! חשוב לי לציין שאני לא היחיד בבית ספר שמחברת אורנג' שמתלונן על הקליטה בשטח בית הספר.
לפני יומיים פניתי לנציגת שרות הלקוחות של החברה והיא הפנתה אותי לנציגה אחרת שאחראית על קליטה.
לאחר שהסברתי לה את הבעיה שלי היא אמרה שאין לה מה לעשות והיא תעביר את פנייתי למחלקת הנדסה שיטפלו אולי להציב שם אנטנות סלולריות או מה שזה לא יהיה. הוצע לי פתרון אחד שהוא שרות "צלצול כפול"- שזה מחייג בו זמנית גם לבזק ואז יש קליטה אבל גם נציגת השירות הסכימה שזה לא פתרון רלונטי מכיוון שאני בבית ספר ולא בביתי.
לאחר מכן אמרתי שהפיתרון לא מתאים לי והנציגת שרות אמרה "טוב,אין מה לעשות- זה הפתרון היחיד שיש לי להציע"- השאירה אותי עם הבעיה לא פתורה. שאלתי אותה בתמימות- "אז עכשיו אני יחכה חצי שנה עד שיתקינו אנטנה ובכלל יתיחסו לפניה שלי???"אז תשובתה הייתה שאני יעודכן עוד יום יומיים...
חלפו להם שלושה ימים ומילה לא שמעתי מהם. כמובן שבעיית הקליטה נמשכת, החשבון שלי עולה בהתאם, וגם אם לא- הזמן שלי לא מספיק יקר???

אשמח אם פנייתי תטופל במהרה ואזכה לתשובה ופתרון ומן הראוי פיצוי הולם !
החוסר מעש והזלזול מצד הפקידה שהשאירה אותי עם הבעיה היו דבר שלא יעשה!
בתודה
חיים

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
מאיה הבר, מנהלת קשרי ל שם ותפקיד:
מנהלת קשרי לקוחות שוחחה עם הלקוח ונתנה מענה אישי לפנייתו. אנו מודים למר קופל על הבאת הנושא לידיעתנו ועל האפשרות להשיבו. תגובה:
ראה תגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה