פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות גרוע אי קבלת חשבוניות מס נושא התלונה:
פייפר שמואל שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לאחר שירות גרוע לו זכיתי מהחברה החלטתי להתנתק.לקח ליכחודש לקבל מידע על יתרת החוב שלי בגין המכשים שברשותי על מנת שאוכל לשלם את יתרת החוב.
שילמתי את יתרת החוב בגין המכשירים וביקשתי לקבל חשבונית מס/עיסקה.
למרות עשרות פניות טלפוניות לנציגי השרות והבטחות אין ספור, עד לרגע זה לא קיבלתי המסמכים.(ברשותי היו 5 מכשירים)מס' מוביל 054-4762258
הם עלי לפנות לערכאות על מנת לקבל דבר כל כך פשוט.
את כספי הרי קיבלתם.
הדבר גורם לי לנזק כספי היות ואיני יכול לקבל החזר מהחברה החדשה.
כספי סוג הנזק :
מבקש לקבל בהקדם החשבוניות על מנת לסיים הפרשה וההתק פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
מאיה הבר, מנהלת קשרי ל שם ותפקיד:
מנהלת קשרי לקוחות שוחחה עם הלקוח ונתנה מענה אישי לפנייתו. אנו מודים למר פייפר על הבאת הנושא לידיעתנו ועל האפשרות להשיבו. תגובה:
ראה תגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה