פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תלונה 6078 נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
לפי הרשום באתר חברת אורנג' סיימה את הטיפול בתלונתי. אין כך הדבר!!!! הם שלחו אלי תגובה חד צדדית ואני שלחתי את תגובתי בהתאם. הפרשה רחוקה מסיום.. ושוב ניכרת האטימות של החברה בתגובותיה הלקוניות והלא ענייניות!
לתשומת ליבכם.!
עוגמת נפש סוג הנזק :
לתת מענה ראוי פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
מאיה הבר, מנהלת קשרי ל שם ותפקיד:
מנהלת קשרי לקוחות שוחחה עם הלקוחה במטרה לתת מענה מתאים לפנייתה.
אנו מקווים, כי תבחר לשוב ולשקול את הדברים ותמצא את הצעתנו עומדת לצרכיה.

תגובה:
ראה תגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה