פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גביית כספים בניגוד להסכם נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב.
לפני שנה ביצעתי עברת בעלות על קו אורנג' מחברה שעבדתי על שמי.
מאז לא מפסיקות בעיות וטירחות .
ברצוני לציין שאת הצד שלי בהסכם עם חברת אורנג' אני מבצע כראוי, אף פעם לא עיכבתי תשלום ולא גרמתי איזה שהוא נזק לצד השני של ההסכם.
לא פעם אחת אחרי בדיקת חשבונית גיליתי (ומי יודע מה עוד לא גיליתי) שגובים ממני תשלומים עבור גלישה GPRS שלא קיימת בתוכנית שלי, אמנם קיבלתי החזר כספי , וגם הבטחה שטעות זאת לא תחזור.
לצערי התשלום הזה הופיעה שוב ושוב. במשך חודשים ארוכים, התקשרות לשירות לקוחות הפכה למסורת עד שהתייאשתי לגמרי מהבטחות להסדיר את העיניין.
לא עזרו גם פניה בפקס ושיחות עם אחראים .
היום שגלשתי באתר אורנג' מצאתי עוד דרך לפנות לחברה דרך האתר , אולי הפעם אצליח.
אבל..... גיליתי עוד דבר.
בזמן העברת בעלות החלפתי מכשיר NOKIA 6230 שלא שולם במלואו למכשיר NOKIA 6100 שהיה גם בבעלות חברה שכבר שולם במלואו, ופעולה זאת כמובן לפי בדיקה והנחיה של נציג חברת אורנג'.
הופתעתי לגמרי כשגיליתי היום שאני ממשיך לשלם עבור המכשיר, אבל.... כאילו רכשתי מכשיר חדש.
"תשלום 11 מ-36 תשלומים".

בכבוד רב



עוגמת נפש וביזבוז זמן סוג הנזק :
הםדרת העיניין החזר כספי ופיצוי פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
מורן פלשנר, מנהלת קשרי שם ותפקיד:
מנהלת קשרי לקוחות שוחחה עם הלקוח ונתנה מענה אישי לפנייתו. אנו מודים למר פרידמן, על הבאת הנושא לידיעתנו ועל האפשרות לתת מענה לפנייתו. תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה