פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר יחס,חוסר אחריות וזילזול נושא התלונה:
איירפטוב ארתור שם/כינוי:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
שלום.
אני עשיתי משהו לא טוב לחברת אורנג"...אני חייב 3000ש"ח עבור השיחות שעשיתי.
אני לא מתנגד לזה.עברתי תקופה קשה מאוד ולא שילמתי תקופה....
קיבלתי מכתבים מעו"ד שלהם עם הזהרות ועיכולים.
שמצב ניהיה יותר טוב התקשרתי לעו"ד והגעתי להסדר של 4000ש"ח(1000 עבור שכ"ט עו"ד).בעיה הייתה איך לשלם.בגלל העיכול לא היה לי כרטיס אשראי ועו"ד ידע את זה,אבל הייתי צריך למצוא את הכרטיס אשראי.אמרתי שינסה לבקש מחברים או משפחה.שחזרתי עם תשובה חיובית אמרו לי שהסכם לא תקף.
מאז כל חודש שולחים לי מכתבים עם הזהרות וסכומים עולים על 6000ש"ח כבר שזה פי 2....עו"ד לא מנסהנ להגיע לשום הסדר סביר.חברת אורנג" אומרים שזה לא בידיים שלהם.עו"ד שהם השכירו עושה רושם רע מואד.אני בנוסף לקוח שלהם בעוד מספרים.זרקו אותי ולא ניסו לעזור.זה לא מראה את הרצון לצבור לקוחות.
חבל,אני לא ציפיתי לזה.
עוגמת נפש,השפלה,כספי סוג הנזק :
דרישה מעו"ד לטיפול אנושי ומקצעוי.הסדר תשלומים מול פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
מאיה הבר, מנהלת קשרי ל שם ותפקיד:
מנהלת קשרי לקוחות שוחחה עם הלקוח ונתנה מענה אישי לפנייתו. אנו מודים למר איירפטוב על הבאת הנושא לידיעתנו ועל האפשרות להשיבו. תגובה:
ראה תגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה