פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יש לי LG דור 3 שמתנתק כל הזמן,בטריה מחזיקה יום אחד בלבד. נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
כבר היינו אצלם כמה פעמים ותמיד אותה תשובה.
טלפון ה LG דור 3 שווה לת..., הוא מתנתק הרבה פעמים באמצע שיחה,פתאום אין לו קליטה וצריך לסגור ולפתוח אותו,הבטריה שלו מחזיקה בקושי יום אחד (ללא דיבור). הטלפונים הם על שם העסק של אישתי ולשנינו יש את אותם הבעיות והלכנו אליהם ואמרנו שאנחנו לא רוצים את הדור ה 3 ,רוצים את מה שהיה מקודם (לפחות הוא עבד) והם אמרו שאי אפשר לחזור אחורה רק לשדרג קדימה,כלומר תשלם עוד כסף.
בגלל שהטלפונים על שם העסק של אישתי אז הם לא רוצים לדבר איתי למרות ששלחנו להם כבר 10 ייפוי כוח ,ופעם אחת גם עשינו את זה שישבנו במרכז השירות שלהם.
מיותר לציין כמה העסק של אישתי כבר הפסיד בעקבות התנתקויות של השיחות.
אני ואישתי החלטנו לשים את המכשירים בצד ולא להשתמש בהם יותר (רק עלות חודשית של אחזקה) וללכת לסלקום ולעשות איתם חוזה (הם גם יחזירו לנו חלק מהעלות של אורנג).
בתור לקוח של אורנג 7 שנים ותשלום ממוצע של 750 ש"ח לחודש,אני יכול להגיד רק דבר אחד עליכם, בגלל הטמאות שלכם הפסדתם אותנו.
ודרך אגב החברה בה אני עובד עברה מאורנג גם לסלקום (הפסד לאורנג של כ-12,000 ש"ח) לחודש.




הפסד כספי לעסק סוג הנזק :
תהיו יצירתים ולא רודפי בצע פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
מורן פלשנר, מנהלת קשרי שם ותפקיד:
מנהלת קשרי לקוחות שוחחה עם הלקוח ונתנה מענה אישי לפנייתו. אנו מודים למר משיח, על הבאת הנושא לידיעתנו ועל האפשרות לתת מענה לפנייתו. תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה