פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
רמאות. ועבודה .בעניים נושא התלונה:
עוזר אמנון שם/כינוי:
אזור ירושלים אזור:
ירושלים כתובת:
גבעת שאול.ותלפיות סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לפני 11 חודשים נכנסתי.לחנות של אורנג בתלפיות.התעניינתי בפלאםון הדור השלשי.בגלל בעיות קליטה בשטחים .שבו אני נימצא רוב היום.הוצע לי פלאפון. והוסבר לי שהפלאפון החדש יש לו קליטה לווינית.שוכנעתי וקניתי.ברגע שנקלעתי לארוע לא נעים בשטחים לא היה לי עם מי לדבר ולהזעיק עזרה.למזלי החבר שלי שהיה לו גם פלאפון מהדור השלשי.מסוג נוקיה.התקשר ואז קבלנו עזרה.התרעתי המון פעמים בפני הנציגים של אורנג.לקחו לי את המכשיר לבדיקה.ללא תוצאות.בניים נשארתי עם מכשיר ללא שימוש בשטחים.וחברת אורנג. לא צריכה לעבוד על הלקוחות שלהם .כי בסך הכל יש להם שרות מעולה.אני לקוח של אורנג כבר כמה שנים,ואין לי שום תלונה. על השרות המעולה.שנותנים בחברת אורנג..חבל שהטעיה.כזאת מבזה חברה כל כך טובה.גם אני עדיין משלם על המכשיר הקודם.וגם על המכשיר החדש .אני מקווה שימצא לי פתרון הולם ואני לא יצתרך לחפש.לי חברה אחרת.
בזבוז זמן.ותשלומים.ללא הצדקה סוג הנזק :
החלפת המכשיר. לדור השלשי של נוקיה שהוכיח את י פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
מורן פלשנר, מנהלת קשרי שם ותפקיד:
מנהלת קשרי לקוחות שוחחה עם הלקוח ונתנה מענה אישי לפנייתו. אנו מודים למר אמנון, על הבאת הנושא לידיעתנו ועל האפשרות לתת מענה לפנייתו. תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה