|
|
|
|
|
|
זמן המתנה ארוך < |
נושא התלונה: |
יום ראשון 30 אוקטובר 2005 |
תאריך האירוע: |
אזור הצפון |
אזור: |
רגבה ביג |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
אתמול המתנתי זמן רב ולא קיבלתי שרות , כשראיתי שזמן ההמתנה ארוך פניתי ואמרתי כי לדעתי זמן ההמתנה עבר את זמן ההמתנה הסביר במקום לפתור את הבעיה אמר לי נציג השרות לוותר על התור שלי ולתת לו את המספר שלי בתור.
נאלצתי ללכת
|
כספי |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
Orange (אורנג') שירות לקוחות
, תגובה:
|
מאיה הבר, מנהלת קשרי ל |
שם ותפקיד: |
לפונה נשלח דוא"ל אישי ליצירת קשר, עם נציג החברה.נשמח לעמוד לשירותה. |
תגובה: |
ראה תגובה. |
פתרון: |
|
|
|