פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שקרים בעת רכישת מכשיר נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏28 ‏מאי ‏2006 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
לפני 34 חודשים דרך מקום העבודה שלי רכשנו 3 טלפונים סלולרים עם התחיבות ל36 חודשים.
לפני כשנתיים החלטנו לשדרג את הטלפונים למתקדמים יותר שילמנו על הטלפונים חתמנו על הטפסים, ושאלתי את הנציגה האם אני מתחיבת בכך שאני רוכשת לזמן ממושך יותר.
היא ענתה שמכיוון שאני במסלול הטוב ביותר אני מנועה מהתחיבות הנוספת
כיום אני מעונינת להתנתק מהחברה הנ"ל התחלתי בתהליך שבו ביקשתי שבעוד חודשיים אני מבקשת להתנתק ואז ענו לי שבעת השידרוג בעצם התחיבתי ל36 חודשים נוספים. ביקשתי מהנציג את החתימה על כך שהתחייבתי לעוד36 חודשים
וקיבלתי אכן2 דפים שבהם אני חתומה על שידרוג המכשיר שעל זה אינני מתווכחת ואף חתומה ובנוסף 2 דפים נוספים שעליהם אין חתימה שלי ואף לא קיבלתי את הדפים הללו שבהם מופיע סעיף שבו כתוב שעם חתמתי על הדף הזה(מה שלא עשיתי)אז אני מחויבת ל36 חודשים נוספים .
אני מרגישה מרומת , כלואה, חברת אורנג' פשוט לוקחת את כספי רק בגלל שנתתי מס' כרטיס אשראי.
כספי סוג הנזק :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
מורן פלשנר, מנהלת קשרי שם ותפקיד:
מנהלת קשרי לקוחות שוחחה עם הלקוחה ונתנה מענה אישי לפנייתה. אנו מודים לגברת זכות, על הבאת הנושא לידיעתנו ועל האפשרות לתת מענה לפנייתה. תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה