פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב עבור פירוט שיחות - 20 ש"ח ל-4 מנויים בכל חודש. נושא התלונה:
אזור אילת אזור:
תיאור הבעיה:
מאחר וכמעט כל חודש אני מוצאת טעויות של חברת אורנג בחשבון, ביקשתי לקבל פירוט חשבון. נאמר לי שעבור השירות זה 5 ש"ח למנוי כלומר 240 ש"ח בשנה עבור 4 מנויים שיש לי. כשאמרתי מדוע הרי כשאני קונה בסופר אני מקבלת חשבונית ובה הפירוט ולא רק הסה"כ. אני לא מקבלת סה"כ מוצרי חלב, סה"כ מוצרי נקיון... אלא כל פריט ומחירו. אמרו לי שיש באתר של אורנג' אפשרות להוציא חינם. באתר זה ממש לא ידידותי, ועל כל מנוי זה בערך 8-9 עמודים כלומר כ- 35 עמודים כל פעם להדפיס. כאשר הם שולחים לי זה בערך 6 (משני הצדדים). וזה יותר נוח לי.
ובכלל אני חושבת שזו זכות הקונה לקבל פירוט.
לדעתי זו עוד דרך לגזול כספי ציבור. גם כך חברות התקשורת חוגגות על חשבוננו.
חברת אורנג' הגדולה מצאה עוד דרך לגבות ולנגוס כספים על דבר שהוא לפי דעתי אלמנטרי לנותן שירות. האם משהו מפקח על הדברים האלו? אם כן, אשמח לדעת מי. אני מעוניינת לפנות אליו.
וגם עוגמת נפש וגם סוג הנזק :
קבלת פירוט שיחות חינם. פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
מורן פלשנר, מנהלת קשרי שם ותפקיד:
מנהלת קשרי לקוחות שוחחה עם הלקוחה ונתנה מענה אישי לפנייתה. אנו מודים לגברת לוי, על הבאת הנושא לידיעתנו ועל האפשרות לתת מענה לפנייתה. תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה