פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אורנג' גנבו ממני 565 ש"ח במשך שלושה חודשים! נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
הם חייבו אותי עבור חבילות שלא רציתי בהם ולקח 5 חודשים עד שהסכימו להחזיר לי את הכסף. מנהל השירות עשה טובה והוסיף עוד כסף כדי להגיע לסכום אותו לקחו ממני, למרות שהם חישבו שהם צריכים לתת לי פחות...
את הכסף, אגב, שילמו לי בשני תשלומים! איזו חוצפה! כאשר ביקשתי פיצוי על כל התהליך וריבית על כך שהחזיקו את כספי במשך 3 חודשים ולקחו אותו ללא כל סיבה חוקית, נאמר לי שאוכל לקבל מהם סווטשירט המפרסם אותם. הם טרטו אותי לסניף רעננה, בו לא היה ביגוד כלשהו, ושלחו אותי לסניף כס וגם שם לא היה. בסוף שלחו לי אותו בדואר רשום לאחר חודש (!), מסתבר שהם שלחו לי במידה S שיכול היה להתאים אם הייתי בחורה בת 11 שרוצה לפרסם את אונרג'..
עלבון סוג הנזק :
החוצפה שלהם כל כך גבוהה, שהם לא חושבים שהם בכלל צר פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
מורן פלשנר, מנהלת קשרי שם ותפקיד:
מנהלת קשרי לקוחות שוחחה עם הלקוח ונתנה מענה אישי לפנייתו. אנו מודים למר להב, על הבאת הנושא לידיעתנו ועל האפשרות לתת מענה לפנייתו. תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה