הטעיית הלקוח |
נושא התלונה: |
יום רביעי 18 יולי 2012 |
תאריך האירוע: |
אזור הדרום |
אזור: |
מפרץ שלמה 66, חולון, ת.ד 5132 |
כתובת: |
חולון |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
שלום וברכה
בתאריך 18.6 התקיים יום נשים בימית 2000 אני ואחיותי שמחנו מאוד שסוף סוף יש באתר ימית 2000 יום נפרד( אחד הימים הבודדים בשנה), מכוון שבימית 2000 יש חלק שהוא מקורה וכך לא נצטרך להחשף לשמש(שכן יש לנו בעיה להיחשף לשמש),התקשרנו לימית 2000 שאלנו אותם אם האתר יהיה פתוח ולא נימסר לנו שרק החלק החיצוני יהיה פתוח.הגענו לאתר לאחר שנסענו בשני אוטובוסים מקרית גת (מקרית גת לצומת חולון ומצומת חולון לימית 2000)הגענו ארבעתנו ,כולו מתרגשות שכן לא כל יום יש יום נשים,קנינו כרטיסים ואז התברר לנו שעומד לרשותנו רק הפארק החיצוני.כשהסתכלנו ראינו הודעה שלא מבהירה שרק הפארק החיצוני בלבד ואני מדגישה בלבד,עומד לרשותנו.
התאכזבנו מאוד,אנחנו הגענו במיוחד על מנת להנות מבריכת הגלים,מבריכת הסחף,והג'קוזי,מדוע צריך להגיע עד ימית 2000 ולגלות שרק הפארק החיצוני בלבד פתוח? בסופו של דבר לא הייתה ברירה ,אחרי הדרך הארוכה,החלטנו להכנס ,רוב היום היינו מתחת לשמשיה כי לא רצינו להחשף לשמש.אני לא אגזים ואומר שנהרס לנו היום,באנו להנות ונהרס לנו היום,ביזבזנו כסף על נסיעות וגם על האתר שבסופו של דבר לא עשינו כלום.
אני מאוד מבקשת ,אם אפשר להחזיר לי את כספי,
תודה רבה
מלי
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
החזר כספי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|