|
|
|
|
|
|
מחירים מופקעים |
נושא התלונה: |
שבת 21 מרץ 2015 |
תאריך האירוע: |
אזור ירושלים |
אזור: |
רחוב פייר קניג 33 ירושלים |
כתובת: |
בית חולים הדסה |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
אני עובדת הדסה. במוצאי שבת 21.3.15 ביתי ילדה במחלקת יולדות בעין כרם. הלידה עברה בשלום . דבר אחד העיב על החוויה. לאחר הלידה הלכתי לחפש משהו לאכול עבור היולדת המותשת ובעלה. בדוכן של קפה הלל גבו ממני 28 ש"ח עבור טוסט יבש אחד ועבור שניים - 56. ויתרתי על הטוסט עבורי כי במחיר מופקע כזה עדיף להשאר בצום. (חשבונית מס/ קבלה 381229)
המחיר המופקע נגבה בגלל שלא היה בסביבה מתחרה אחר פתוח בשעה 11 בלילה. זו ממש חוצפה לנצל את מצוקתם של החולים ולגבות מחיר כזה. התלוננתי בדף הפייסבוק שלהם אך לא נראה לי שמישהו בכלל קורא את זה... לא מצאתי מקום אחר להתלונן.
התלוננתי גם בהדסה על כך שנותנים להם זיכיון אך לטענתם זו לא אחריות של בית החולים.
|
כספי |
סוג הנזק : |
החזר כספי על הסכום שמעבר למקובל. |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
קפה הלל שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|