פרטי התלונה

תלונות קפה הלל

תלונות עוד במסעדות

תלונות מסעדות ומזון מהיר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי תשלום שכר, גנבה, מרמה, ניצול עובדים נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
קניון איילון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
אני בזמנו עבדתי בקפה הילל בקניון איילון אני יודעת יותר טוב מכולם מה הלך שם ומה היה שם אי אפשר לתאר את שפלות שקיימת במשפחה אחת שמחזיקה בשם של אחת מהחברות הטובות ביותר בארץ. השכר היה שכר מינימום עם טיפים מצחיקים שנערמו בכל סוף משמרת באיזה כוס עלובה. הבעלים של המקום - אילנית ואבי "העסיקו" כביכול גם את הבת שלהם בת ה15 במקום. גם היא בדיוק כמו ההורים שלה הייתה אחד האנשים המגעילים והדוחים שפגשתי בחיי- רוב התלונות שהוצגו גם באתרי הרשת השונים (ואני עקבתי אחרי זה) וגם פה היו קשורים למשפחה הזאת -להורים ולבת החצופה שלהם. תמיד הסתכלתי מהצד ומעולם לא הבנתי איך זה יכול להיות שהם קיבלו את הזכיון והבעלות על המקום. הצביעות ששררה שם היא בלתי מתוארת- מדובר על אנשים שמלכלכים על כל עובר ושב,על כל עובד ועובד ועל כל לקוח באשר הוא וכמובן שדואגים אך ורק לכיסם. אני עבדתי במקום 3 חודשים את כל המשכורות שהיו אמורות להגיע ב10 קיבלתי באיחור של 3 שבועות ואפילו יותר. האילנית הזאאת בלשון הכי המעטה-פשוט "מצצה" לנו העובדים את הדם!!! בכל פעם שעובד היה בא לקבל את השכר שלו היו ללה תירוצים והתחמקויות מפגרות.. אני עצמי נוכחתי בהרבה מקרים כאלה וגם אני בסוף הייתי חלק מהניצול הזה בקטינים! היא הייתה יושבת במשרד רואה דרך המצלמות שבמקום את המלצרים שמגיעים לבקש את שכרם מתחבאת היא ובעלה שם ובתה שנמצאת בבר או במטבח כמובן מגבה אותם בכך שהיא מספרת כי הוריה לא נוכחים. התרוצים והסיפורים שאילנית סיפרה לכל אחד מאיתנו היא מפה ועד להודעה חדשה ואני יודעת בוודאות שאףף אחת מהםם לא הייתה נכונה - בדיוק כמו שאני באתי באחת הפעמים לבקש את שכרי (ובאתי דיי הרבה) היא סיפרה שהדלת במשרד התקלקלה ויבואו לפתוח אותה רק בתחילת השבוע..אני לא טיפשה ויש לי שם מספיק קשרים וחברים שם לדעת ולראות את המפתח לדלת, ראיתי אותו באותו היום מאחד הטבחים שהראה לי במו עיני שהמפתח אצלו ביד ושהיא משקרת!!!!!!!! לפני שבאתי המשרד נפתח ונסגר וננעל בלי שום בעיות! הבלגתי לא עשיתי עניין זה הגיע גם לכך שאבא שלי התעצבן מאוד והתקשר לדבר עם אילנית , והיא ניתתקה לו בפרצוף!!!הוא יתקשר לרשת שם הוא דיבר עם אחת המזכירות שישר ידעה כי מדובר בסניף הזה והשיבה כי יש המון בעיות ותלונות על המקום וגם הם בעצמם מתוסבכים איתם. הכסף שהיה אמור להגיע במשך חודשים עוכב ולא הגיע לידי וכל פעם מלווה בתירוץ אחר- פעם גם פרצו לה לאוטו, פעמיים היא עשתה תאונה.. המצאות ותככנויות מפה עד להודעה חדשה. גם תשלום עבור נסיעות שהייתי אמורה לקבל עבור כל 3 החודשים הללו לא קיבלתי..היא מרחה אותי בשקרים והמצאותת ודיבורים עם רואי החשבון שלה ובסוף כמובן שגם לא שילמה. היא גנבה כסף מאותה קופת טיפים עלובה שדיברתי עליה מלכתחילה- אחת הדוגמאות(מתוך רבותתתת): אני ראיתי במו עיני איך ישבו חבורה של 4 אנשים נכים מבוגרים שאנחנו המלצרים באותה תקופה שירתנו כל כך יפה אותם וכל כך דאגנו להם, שהם השאירו לנו סכום יפה של 40 שקל בערך אבל את אותו הכסף הם לא יכלו להשים בכוס הטיפים שהוצבה סמוך לקופה לכן הם נתנו אותהה ישירות לאילנית ..כסף שהיה אמור להגיע לנו המלצרים!!!!!! הסתכלתי על הקופה במשך כל המשמרת והייתי בשוק איך לאשה הזאת יש לב ואומץ להכניס לכיס שלה כסף שלא שלה! שגם ככה הטיפים במקום לא היו משהו ועמדו על משהו כמו 10 שקל ליום במקרה הטוב ..הטיפים היו נאספים ביחד ומתחלקים בסופו של כל משמרת עם כל אחד מן המלצרים והברמן ..הבת שלהם תממיד הייתה לוקחת לעצצמה יותר מתוך טענה שהיא הגיעה מוקדם אני עצמי נוכחתי לרראות אותה לוקחת הרבה פעמים יותר ממה שהייתה צריכה ומחלקת את הטיפים בצורה לא שווה ולא הוגנת בין המלצרים..לפעמים היא הייתה מגיעה בצהריים ומקבלת את הטיפים של הבוקר..כי הרי תמיד זה יתנהל שאת מי שאילנית שולחת לפני שומרים לו בקופה..ואז מאוחר יותר שהוא היה בא לקחת את הכסף של הטיפים מאותו היום, הוא היה מגלה ש..או שהשאירו לו 2 שקל (ביום יחסית מפוצץ) או ששכחו אותו ובכלל לא השאירו לו..
בנוסף, היה לנו גם איזה אירוע שהם לקחו על עצמם. איזה יום שישי אחד . כולנו- כל המלצרים הגיעו ב8 בבוקר . זה היה הכי מוקדם שאי פעם הגענו לעבודה. גם יום שישי זה תמיד יום לחץ היא אמרה וסיפרה לכל המלצרים אותו סיפור - שהיא לוקחת את הטובים והיא רוצה אותו ושבסוף מובטח טיפ כולל חוץ ממה שנאסף בכוס שעומד על 500 ש"ח. במשך חודשים עד יום עזיבותי כל פעם הייתי שואלת אותה מה עם הטיפים ובכל פעם הייתה אותה תשובה ..שזה שעשה את האירוע לא הגיע לקחת את הקבלות וכן גם לא הביא את הכסף שהובטח למלצרים וכך כל פעם אותם תרוצים.. מלצרים עוזבים ובאים ובשבילה כל אחד שעוזב זה עוד איזה שהו נחת קטן ועוד קצת הרבה כסף שזורם לה לכיס. את הכסף לא אני ולא המלצרים האחרים (היינו 7 או 8) לא ראינו מעולם! כולם ידעו מיהי וכולם התאפקו לא להגיד מה שיש להם כי לכולם היא עוד הייתה חייבת ..והרבה! כאשר הגיעו המשכורות ובאיחור כל אחד ביום אחר עפ"י המצברוח שלה (וזה גם תלוי אם אתם עוזב הסיכוי שלך לקבל את הכסף נמוך הרבה יותר כי עזבת!) הם הגיעו במרמה של שעות עבודה - באחד מהחודשים היה לי הפרש של 21 שעות של עבודה שלא נכללו לי בפירוט החודשי ולא קיבלתי עליהם גרוש!! נתתי לה את הפירוט של הימים והשעות (לאילנית) היא אמרה שתדבר כמובן עם רואה החשבון שלה ותוציא לי דף מסודר אבל שום דבר ל קרה היא לא התקשרה כמו שהבטיחה לי שהיא תתקשר אליי ברגע שזה יגיע ואני גם מתערבת שזה לא הגיע לשום גורם! כי זאת הייתה השיטה שלה - צביעות וחיוכים מפגרים לעובדים וללקוחות הבודדים שמתוכם היו כמה קבועים- היא הייתה מלקקת להם כל כך, רק שיבואו ויזמינו וישלמו כמה שיותר. אני את הכסף על השעות האלה עוד לא קיבלתי -21 במספר וגם לא את הכסף על הנסיעות במשך כל ה3 חודשים.וגם את ה60 שקל שהיא הורידה לי בתחילת עבודתי "על מדים" היא לא החזירה כשהחזרתי לה אותם ביום עזיבתי .. כשהגעתי לשם בפעם הראשונה היא אמרה לי שאיןלי מה לדאוג שבחודש שאני עוזבת ה60 ש"ח אני מקבלת אותם במלואם. שאמרתילה שאני עוזבת היא אמרה לי שאני מקבל החזר רק של 30 ש"ח כי אני כביכול השתמשתי בהם והם רוצים שאני יחזיר את החולצה כדי שאני לא יעשה בה איזה שהוא שימוש כי זה "ממותג", עלאק מותג, אפילו על זה היא עשתה עלינו כסף.. שום דבר לא הספיק לה...אבל גם את ה30 ש"ח האלה עד היום לא קיבלתי! כלומר רק על המדים - שזאת חולצת טישרט מסריחה וסינר ג'יפי שעבר מאחד לשני ( בדיוק כמו החולצות דרך אגב) איבדתי 60 ש"ח ...מהעבודה הזאת יצאתי רק בהפסד, במרמה , ובבזבוז זמן יקר..וכל מה שאני מספרת פה זה ממש על קצה המזלג..
יצאתי בהפסד של בסביבות ה1000 ש"ח ואפילו יותר!
לגבי האוכל שהיה מוגש שם, הלחם העודף שהיה אמור להיזרק בכל סוף יום היה נערם בתוך שקיום זבל במקרר וזאת כדי שבמצלמות לא יראו שיש עודף של לחם והם לא זוקים אותו. בנוסף כל מה שהיה קשור למאפים היה גם כן נשאר ועובר להגשה ביום שלאחר מכן. במנות שהוגשו תמיד היו חסרים דברים בסלטים,במתוקים בכל! אפילו בסופלה שהיה אמור להיות מוגש יחד עם גלידה הגלידה ירדה מהתפריט ונשארה רק עוגה קטנה ועלובה של שוקולד המצופה בממרח שוקולד איום שלרוב היו מחזירים אותו בטענה שהוא חמוץ.
ג'וקים, תולעים וכל מיני דברים מגעילים אחרים שנמצאו במנות של אנשים הם מעולם לא הוחלפו במנות אחרות זה רק נדמה לאנשים.. אילנית הייתה מורה לטבחים פשוט להוציאא את זה עם היד להוסיף קצת חסה ולסדר את המנה בצורה שהוגשה בהתחלה ..היה מחסור נוראי של כוסות וסכומים וצלחות במקום, הייתה תמיד אוווירה של ניצול במיוחד של השכבות היותר חלשות שהיא הייתה נוהגת הרבה להעסיק (ערבים ואתיופים) וזאת מתוך ידיעה שאין להם את המספיק כוח להוציא ממנה את הכסף שלהם - (מדובר באנשים שיש להם שכר דירה ולימודים על הראש ושום דבר לא הזיז לאישה הזאת , לא לה ולא לבעלה- אבי שמנהל כביכול את המקום) את מי שיכולתי להזהיר הזהרתי מיד שעזבתי ואמרתי להם שיעזבו גם, מהר ככל האפשר- ורק ה' יודע מה איתם היום..
אני זאת רק דוגמא מזערית מתוך כל המלצרים שעבדו שם..ואני לא מאחלת לאף אחד להיתקל באנשים רעים, שפלים ודוחים שכאלה..
כולם ראו , כולם ידעו, וכולם איחלו - שיסגרו להם!!!! זה קרה ואני כל כך שמחה שזה קרה כי זה הגיע להם! ומגיע להם הרבה יותר מזה!!! אני מבקשת מכל עובד שרואה את ההודעה הזאת ומזדהה שיצור קשר ושלא יוותר על הכסף שלו, תתבעו אותם , תעשו להם את המוות בדיוק כפי שהם עשו לנו!!! אשמח גם אם תיצרו גם איתי קשר ..
עוגמת נפש סוג הנזק :
כספי ומשפטי! פתרון נדרש :

קפה הלל שירות לקוחות

, תגובה:
צופית גורדון- סמנכ"ל ש שם ותפקיד:
רשת קפה הלל הנה רשת בתי קפה מזה 10 שנים המונה כיום 25 סניפים ברחבי הארץ. הרשת פועלת באמצעות זכיינים אשר נבדקים בקפידה ובאמצעות בחינות ראיונות וכד' ולראייה זהו המקרה היחיד מסוגו במהלך כל 10 שנות קיום הרשת ואינו מייצגת כלל את שאר הזכיינים הפועלים מטעמה ו/או את אופי הרשת באופן כללי. אין ספק כי מדובר על זכיינים חריגים שהסבו גם לרשת עצמה הרבה עוגמת נפש, עד שהובילו לסגירת סניף באחד מן הקניונים הגדולים בארץ.
תגובה:
בימים אלה מתבצעת התארגנות של עובדים נוספים לקבלת פצוי וכל הכרוך בכך. ההתארגנות מתבצעת מול הילה מהסתדרות הנוער העובד בטלפון: 054-6738643 פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה