פרטי התלונה

תלונות קפה הלל

תלונות עוד במסעדות

תלונות מסעדות ומזון מהיר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס מעליב מצד בעלי סניף אבן גבירול נושא התלונה:
‏יום שישי ‏11 ‏דצמבר ‏2009 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
אבן גבירול סניף חברה:
תיאור הבעיה:
הנני עובדת בחברת סלקום ומגיעה לעיתים רחוקות לאכול בסניף במסגרת הסכם מול חברת סיבוס. הרבה פעמים אני נתקלת ביחס גרוע מצד הבעלים ומצד המנהלת של הסניף, אישה מבוגרת שאינני יודעת את שמה.
בשבוע שעבר שאלתי את המנהלת אם ניתן להוסיף שמנת למנה מסויימת,
אמרה לי שלא ניתן, כששאלתי למה ענתה לי: "אני לא מבינה, מה זו החקירה הזו" ... ואז הסבירה בתוקפנות שלא ניתן וזהו!!...

היום זה הגיע לשיא כשקיבלתי מנת פסטה עם ריקוטה מקולקלת, ניגש אלי הבעלים, בחור שחום רזה שגם את שמו אינני יודעת, הסברתי שהריקוטה מקולקלת, קיבלתי ממנו קודם כל פרצוף מזלזל, אמר שיכין לי את אותה המנה בלי ריקוטה, אמרתי שאני לא מעוניינת במנה הזו בלי ריקוטה ואם אפשר לקבל ארוחת בוקר במקום, אמר שלא ושוב חזר ואמר שאם אני רוצה יכין לי שוב את אותה המנה ללא ריקוטה, אמרתי שלא משנה, שאם הוא רוצה שיחייב אותי, אמר שלא יחייב אותי ושלום שלום...לא ידעתי אז שהוא המנהל, ניגשתי אליו שוב ושאלתי מי כאן המנהל, אמר שהוא הבעלים והוסיף ואמר שתמיד שאני באה לאכול אצלהם יש לי תלונות...כלומר שאני לקוחה בעייתית...שאלתי אותו אם נראה לו הגיוני שהוא מתלונן עלי... אמר שאין לו זמן אלי עכשיו כי יש לו הרבה עבודה ( המקום היה כמעט ריק בשישי בצהריים...מעניין מאוד למה..), ופשוט נפנף אותי,
אמרתי שלא משנה והלכתי, אמר לי " אז לכי, שלום.." ועוד שמעתי אותו מסנן משהו נוסף לא ברור מה...אבל מחמאה זו בטח לא הייתה..
רק חשוב לי לציין את העובדה שלא רק שאני עובדת בסלקום אני גם גרה באיזור וכך כל החברים והמשפחה שלי וכמובן עובדי סלקום ישמעו על המקרה הזה בתפוצה רחבה. מעולם לא קרה שאמרו לי - תיראי, תמיד יש איתך בעיות..
טוב שהוא לא ביקש לשוחח עם המנהל שלי או שלח מכתב לפניות הציבור,
הוא קצת התבלבל ושכח שאני הלקוחה ושהוא זה שנותן פה את השירות,
בסך הכל פעם אחת ביקשתי החליף מנה (מקולקלת) ופעם אחרת שאלתי שאלה..
טוב שהוא לא הוציא נגדי צו הרחקה... אם הוא לא יודע לספוג ביקורת אז בבקשה, שימשיך למכור מנות מקולקלות, שימשיך לדבר ללקוחות כמו ערס סליחה על הביטוי שלא יודע להתמודד עם לקוחות והאמינו לי שיש גרועים ממני.. חבל שהוא הורס לכל סניפי קפה הילל את שמם הטוב. בכל אופן אני לסניף הזה לא אכנס יותר וסביר להניח שגם לאף סניף אחר. כמובן שהתלונה תופנה גם לחברת סיבוס.
בברכת חג אורים שמח :)
עוגמת נפש סוג הנזק :

קפה הלל שירות לקוחות

, תגובה:
משרדי הרשת שם ותפקיד:
יהב שלום,
בתודה קיבלנו את תלונתך, אנו מבררים את פרטי האירוע מול בעלי הסניף, ומבצעים יחד עימו מהלכים לשיפור השירות ומניעת תלונות מסוג זה.
תגובה:
ישלח בדואר שובר לארוחת בוקר זוגית למימוש בסניפי הרשת. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה