תלונות קפה הלל

יחס מביש ומזלזל מצד בעל בית הקפה ו/או הזכיין ו/או המנהל נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
קניון נהריה כתובת:
ביום שישי 13/7/12 החלטנו בעלי ואני להירגע מהשבוע הלחוץ וללכת לאכול ארוחת בוקר בסניף קפה הלל בקניון נהריה. בהגיענו למקום ראינו שהמקום היה עמוס לקוחות והחלטנו לשבת בשולחן בחוץ. המלצריות לא ראו שהתיישבנו שזהו דבר לקוי לכשעצמו ולאחר מס' דקות של המתנה בעלי קם וקרא למלצרית להביא לנו תפריטים. לאחר שהזמנו (ארוחת בוקר יחיד וארוחת שקשוקה שנקראת בתפריט "בוקר פועלים" אם אינני טועה פעמיים הפוך ו2 כוסות מים) את האוכל הוציאו לא בשלמותו, לארוחת הבוקר לא הוציאו לי סלט, ולארוחת שקשוקה לא הוציאו לחם, בסלסלת לחם שהוציאו הייתה לחמניה וחצי (כנראה נשארה חצי לחמניה משולחן אחר). את הקפה לא הוציאו, ואת המים הוציאו בכוס חד פעמית. הם לא היו ערוכים לכמות כזו של לקוחות ולא היו להם מספיק כלי הגשה. בעלי ואני הרגשנו שכבר "הגיעו מים עד נפש", קראנו לבעל בית הקפה על מנת לספר לו את השתלשלות האירועים. והופתענו לרעה מתגובתו. לא חשבנו שבעל מסעדה ידבר בצורה כזאת. לאחר שסיפרתי לו מה קרה תשובתו הייתה:"קרסנו טוטלית, סגרנו את המטבח","את לא חייבת לאכול כאן", "אם את לא רוצה את יכולה ללכת". אפשר לומר שהיינו בהלם מהתגובה. קמנו בעלי ואני והלכנו בבושת פנים. עברנו עוגמת נפש ואני לא מתכוונת לשתוק על זה. שום פיצוי מצידכם לא יעזור כאן, כף רגלינו לא תדרוך שוב באחד מסניפי קפה הלל. אני מבקשת שתמצו את העניין עם בעל בית הקפה. בעל מסעדה לא צריך להתנהג כך בשום אופן. הוא גרם לכך שייהרס לי יום שישי ובמקום לשבת ולהירגע כפי שבעלי ואני תכננו הוא גרם לנו להתעצבן. אני אלך עם הנושא עד הסוף אם צריך לעיתונות ולכל מקום אחר שכולם ידעו על היחס שקיבלנו ואז יחשבו פעמיים אם ללכת לקפה הלל.