פרטי התלונה

תלונות קפה הלל

תלונות עוד במסעדות

תלונות מסעדות ומזון מהיר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בקשר לסניף הלל בעמק רפאים 54 בירושלים נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏18 ‏אפריל ‏2006 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
רח' עמק רפאים 54, ירושלים כתובת:
תיאור הבעיה:
ברצוננו להביא לידיעתכם עניין חמור של 'עבודה בעיניים' על לקוחות, בסניף 'הילל' ברחוב עמק רפאים שבירושלים.

ביקרנו בסניף 'הילל', עמק רפאים 54, ירושלים, באחד מימי חול המועד של פסח, הזמנו 2 ארוחות בוקר אשר עפ"י התפריט כוללת לחמניה מקמח מצה או מצות לבחירתנו, כאשר מחיר הארוחה הכולל הינו שלושים ותשעה ש"ח (שוב, לפי הרשום בתפריט). כאשר ביצענו את ההזמנה בקופה, נתבקשנו להוסיף 4 ש"ח תמורת כל לחמניה, למרות שבתפריט רשום בפירוש שמחיר הארוחה כולל לחמניה. כאשר שאלנו באשר למצות, נאמר לנו שאמנם הן ניתנות ללא תוספת תשלום אך נגמר להם המלאי (בפסח נגמר מלאי המצות??? מעניין למה...). בלית ברירה הוספנו את התשלום המבוקש עבור הלחמניות וכשהסבנו את תשומת הלב של האחראי במקום לעניין, הוא עמד על כך שלמרות שכך רשום בתפריט, על הלקוח בכל זאת להוסיף 4 ש"ח. בסופו של דבר, לאחר שהבין שטענותינו מוצדקות, דאג להביא לנו מצות לשולחן (מה שנראה כתירוץ ש"הלכו לקנות"...), אך לא מצא לנכון לזכותינו עבור הגבייה הלא מוצדקת. יש לציין שאכלנו יומיים לפני כן (פסח) בסניף הילל בקניון מלחה ושם קיבלנו את הלחמניה כחלק מן הארוחה כפי שכתוב בתפריט. ועכשיו אנחנו שואלים אתכם, בעלי סניף הילל 'עמק רפאים', עד לאן הטמעות שלכם??? למי שיש ספק בדברנו, יש ברשותינו קבלה על הארוחות שאכלנו המציין את החיוב הנוסף על הלחמניות.
למיטב ידיעתנו, עניין זה הינו הפרה בוטה של חוקי הצרכנות במדינת ישראל.
כספי סוג הנזק :
לפרסם מחירים נכונים ומדוייקים פתרון נדרש :

קפה הלל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה