פרטי התלונה

תלונות סלתם רדד

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הונאת לקוח וגניבת מוצר נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏17 ‏אוגוסט ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
ת.ד 97 בית דגן מיקוד: 50250 כתובת:
תיאור הבעיה:
לפני חג הפסח קיבלתי במתנה סט סירים של חברת "סלתם-רדד"ובו תרבד קטן, מחבת וסיר בגודל בינוני. אלא שהסיר הבינוני היה תקול מבחינה זו שהמכסה לא נסגר בצורה הרמטית עם הסיר. ככל הנראה היה עיוות כלשהו בייצור הסיר. על כן מסרתי את הסיר התקול לתחנת השירות של החברה ["עולם הבית" בשכונת רמות אשכול בירושלים] במטרה לקבל סיר חדש או את אותו סיר לאחר שתוקן . כעבור חודש הסיר הגיע אליי בחזרה כפי שהוא עם מדבקה עליו ועליה כתוב כי המכסה אינו שייך לסיר. מאחר שמענה זה היה מופרך ומבזה מאוד בעיניי, כתבתי מכתב למנהל המעבדה של החברה, מר חגי נתיב. המתנתי כחודש ולאחר שלא קיבלתי מענה, פניתי למחלקת שירות הלקוחות של החברה, שם ענתה לי בחורה בשם יפעת. מאז חודש מאי ועד היום אני במו"מ עם יפעת בעניין קבלת הסיר. יפעת הבטיחה לי כי יישלח לי סיר חדש, אולם בכל פעם שאני מתקשרת אליה היא טוענת שהסיר יגיע במועד שציינה וכשאני מתקשרת במועד זה לתחנת השירות כדי לברר אם הסיר אכן הגיע, אני נתקלת בתשובה שלילית. משחק "הפינג-פונג" אליו הכניסה אותי יפעת נמשך כבר כארבעה חודשים ועדיין לא קיבלתי את הסיר- לא החדש ואף לא התקול. במהלך ארבעת החודשים האחרונים אני מחייגת שיחות אינספור הן לתחנת השירות והן ליפעת שתמיד משיבה בביטחון כי הסיר יגיע אולם לא דובים ולא יער.
ב- 17.8.06 התקשרה אליי יפעת ומסרה כי הגיע סיר חדש עבורי והוא ממתין בתחנת השירות תחת מס' תיקון השונה מהמס' שהיה ברשותי. דבר זה נראה חשוד בעיניי, מאחר שרק לתחנות השירות יש אפשרות לתת טופסי תיקון ללקוחות וזה נראה מוזר שלפתע יפעת נותנת לי מס' תיקון אחר. לכן ביקשתי מיפעת שתשלח לי בפקס אישור מן החברה אותו אמסור בתחנת השירות כדי שאוכל לקבל את הסיר ללא בעיה. יפעת טענה שהחברה אינה נוהגת לתת אישורים מעין זה ושאין לה כל ספק שייתנו לי את הסיר אף ללא מס' התיקון. באותו יום בעלי ניגש לתחנת השירות על מנת לקבל את הסיר וכפי שחששתי, מס' התיקון שיפעת נתנה לנו היה רשום תחת שם של לקוח אחר. המוכר סירב לתת לבעלי את הסיר, ובצדק.
מובן שהרגשנו מרומים ממדרגה ראשונה ונגרמה לנו עוגמת נפש גדולה. לא רק שהחברה לא שלחה לנו סיר חדש, יתרה מכך- היא השאירה את הסיר התקול אצלה וטרטרה אותנו לתחנת השירות שלוש פעמים מאחר שיפעת טענה ללא הרף שהסיר נמצא שם, אך בכל פעם נתקלנו בתשובה שלילית בתחנת השירות.
נוסף על כך, אין עם מי לדבר בחברה מכיוון שכל אדם בכיר אליו פניתי מפנה אותי חזרה ליפעת, שאינה מטפלת בפנייתי. אני משערת שגם פנייה זו תגיע לאותה יפעת מאחר שהיא זו ש"מטפלת" בפניות הלקוחות.
בכל מקרה, אני מקווה שהאדם שיקרא תלונה זו ישכיל לטפל בה, וכן יזמן את יפעת לשיחת בירור דחופה ביותר.
גם חגי נתיב הוא דמות שלא ניתן להגיע אליה ובמוקדי השירות של החברה כלל לא יודעים מי המנכ"ל של החברה ומי הממונים על יפעת וחגי, כאילו ששני אלו מחזיקים בכל הסמכויות של סלתם רדד.
אני מקווה שהאדם שקורא פנייה זו יתייחס אליה ברצינות ולא יעביר על סדר היום את מעלליה ושקריה של יפעת משירות הלקוחות.
עוגמת נפש סוג הנזק :
מתן פיצוי הולם כגון סט סירים חדש או כל מוצר איכותי פתרון נדרש :

סלתם רדד שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה