פרטי התלונה

תלונות סלתם רדד

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי התיחסות למוצר פגום נושא התלונה:
ברכה בל שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
ת"א סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לפני כשלושה חודשים רכשתי מחבתות של חב' סולתם דרך ערוץ הקניות.
לצערי הרב לאחר שימוש של פעמיים בלבד ידית אחת המחבתות נשארה לי ביד.
לשמחתי זה קרה בזמן הדחה הכלים ולא בטיגון. בעת הרכישה נאמר לי וגם קבלתי מסמך שיש אחריות של 5 שנים.כאשר פניתי לחברה הם אמרו שמוצרים שנרכשו בערוץ הקניות רק מתקנים ולא מחליפים לחדש.אני כולכך מאוכזבת מהטיפול של חב' סולתם שלאחר מקרה כזה שידיית של מחבת נעקת מהמקום הם עוד רוצים לטרטר אותי במקום לפצות .מקווה שמשהו מערוץ הקניות או מסולתם יפנה אלי ויחליף את המוצר לחדש.דבר כזה לא צריך לקרות למחבת של סולתם.מה שבטוח אני סיימתי לקנות גם בערוץ הקניות וגם בסולתם.
עוגמת נפש סוג הנזק :
החלפה של המוצר ופיצוי כספי על טלפונים ועל המוצר פתרון נדרש :

סלתם רדד שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה