פרטי התלונה

תלונות סלתם רדד

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי קבלת המוצר אותו רכשתי - קיבלתי המוצר אך לא את מה שהזמנתי נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏28 ‏אוקטובר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
פרישמן 23 קרית אתא כתובת:
הזמנה טלפונית דרך "חבר" סניף חברה:
תיאור הבעיה:
רכשתי מערכת סירי כרמל מחברת סולתם ולאחר שקיבלתי את המוצר הסתבר שקיבלתי 2 סירים מתוך הארבעה - סירי מערכת אחרת שנקראת ארז.

פניתי לשרות סולתם עד עכשיו לפחות 5 פעמים כולל שליחת מיילים לחברה ואין קול ואין עונה - בכל פעם השארתי את כל הפרטים אמרו שיחזרו אלי.




שרות גרוע ביותר לא הוגן ואשקול 5 פעמים לפני שאקנה מחברה זו בעתיד.
מספר הזמנה668185

בפעם האחרונה שפניתי שזה היום 23/11/07 התבשרתי שאני צריך לטפל בנושא דרך "חבר" ששלחו אותי חזרה היישר לשרות סולתם ושם נפתחה תלונה מיוחדת ע"י בכירה שהופניתי אליה.

תלונה מפורטת תשלח גם לארגון שאני עובד בו.

זמן הקניה בערך.
החלפת המוצרים פתרון נדרש :

סלתם רדד שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה