פרטי התלונה

תלונות סלתם רדד

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קבלת מוצר אחר ובאיחור נושא התלונה:
סליצר יבגני שם/כינוי:
‏יום שלישי ‏19 ‏פברואר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
ב- 19/2 הזמנתי סט סירי כרמל של חברת סולתם רדד דרך חוברת של ישראכרט (סיר 3.5 ליטר קוטר 20 ס"מ מכסה נירוסטה, סיר 6 ליטר קוטר 26 ס"מ מכסה נירוסטה וסוטז' (סיר מחבת) קוטר 28 ס"מ מכסה זכוכית). בעת ההזמנה נאמר לי שאקבל את המשלוח תוך 14 יום. בפועל קיבלתי את הסירים ב- 12/3 (לאחר 17 ימי עסקים). כאשר פתחתי את החבילה, ראיתי שבמקום 3 סירי כרמל, קיבלתי 2 של כרמל וסוטז' של דגם ארז וגם בכל אחד מהסירים היתה תעודת אחריות ומדליה אשר מצהירה כי אלו סירי סולתם ורק האריזה של הסוטז' הייתה קרועה וללא התעודה והמדילה. מאז אותו יום התקשרתי לסולתם 4 פעמים וכל פעם הבטיחו לחזור אליי תוך 48 שעות. בפעם האחרונה שהתקשרתי, העבירו אותי לאחראי משמרת של המוקד שירות של סולתם ואמר שאין ביכולתו לעשות כלום והוא יעביר את התלונה שלי הלאה. השיחה התקיימה ב- 24/3 והנושא טרם טופל.
נא עזרתכם בפתרון הבעיה.
עוגמת נפש ו סוג הנזק :
החלפת מוצר + פיצוי + התנצלות פתרון נדרש :

סלתם רדד שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה