פרטי התלונה

תלונות סלתם רדד

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התנערות מאחריות שהובטחה בעת הרכישה של מוצר החברה נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
סניף ביל"ו סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לפני מספר חודשים רכשנו מסולתם רדד בסניף ביל"ו מטחנת מלח חשמלית (על סוללות) מנירוסטה שבתחתיתה גם פנס המאיר בעת הטחינה.
כשרכשנו את המוצר ושאלנו לזמן האחריות, אמרה המוכרת בחנות כי יש אחריות לכל החיים וכי אין צורך אפילו לשמור חשבונית שכן מקסוול וילאמס היא חברת בת של סולתם ועל כן אין סיבה שלא יזהו את המוצר כמוצר שלהם.
אנחנו מאוד מרוצים מהמטחנה, אך לפני כחודש וחצי שמתי לב כי הנורה שמאירה אינה דולקת ואיני יודעת מהי הסיבה שכן המטחנה עדיין עובדת ולכן הסוללות הן לא הבעיה.
נסענו למחרת לסולתם בסניף ביל"ו , שכאמור זהו הסניף בו רכשנו את המוצר.
מאחר ועל אף מה שנאמר לנו בעת הקניה, בחרתי לשמור את האריזה המקורית והבאתי את המטחנה בה.
פנינו למוכרת בנושא והיא הראתה חוסר מקצועיות כאשר טענה שאין פה בכלל פנס וקראה לאחראית.
האחראית, שלצערי איני יודעת את שמה, טענה כי אין למוצר זה אחריות וכי סולתם נותנים אחריות רק על הנירוסטה בסירים וכדומה.
כטענת נגד שאלתי מה היה קורה אילו זה לא היה גם טוחן ונעניתי על ידה שאין אחריות על המנגנון.
בפליאה שאלתי איך יכול להיות הדבר שבעת הרכישה נאמר לי על "אחריות לכל החיים" ופתאום אין אחריות כלל. והאחראית בשלה, ממשיכה עם אותו משפט אטום שאין אחריות על זה ושאם נרצה היא תשלח למעבדה ושזה יקח בין שלושה שבועות לחודש.
הבהרתי לה כי אנו לקוחות קבועים של סולתם בעיקר מהסיבה שאנו יודעים שלמוצרים יש אבא ואמא. לא רכשנו את המטחנה בשוק.
דרשתי לדבר טלפונית עם סמכות מטעם סולתם ולשמוע ממנו אם אכן יש התנערות כזו מאחריות. באדישות שאפיינה אותה לאורך כל הסאגה הזו היא רשמה לי מספר טלפון על נייר והגישה לי אותו. הייתי צריכה שוב להבהיר שהתכוונתי בו במקום שתחייג. היא הסכימה ובתנאי שאני אדבר. לצערי הגעתי לשירות ההודעות של סולתם והשארתי הודעה.
טרם חזרו אלי.
כעסתי מאוד, על כך שהחזירו פני ריקם ובייחוד על אופן ההתנהגות בה זה נעשה.
החלטתי לגשת לראות אם נמכר עדיין מוצר כזה בחנות וראיתי שכן. עוד ראיתי שבספרון שתלוי עליו, מתנוסס כיתוב על התחייבות לאיכות המוצר ובדפדוף מהיר בספרון ראיתי, שחור על גבי לבן שהם מתחייבים לשנתיים אחריות.
נעזוב לרגע את העובדה שנאמר לי שהאחריות לכל החיים, בעת הפניה אליהם עוד לא עברה שנה.
הלכתי עם המוצר והראיתי לאותה אחראית "אדיבה" שכתוב כי יש אחריות על המוצר שהיא טוענת שלא. היא המשיכה לטעות שאין אחריות, דבר שמכעיס כל כך.
בעלי, שנכח עימי הן בעת רכישת המוצר והן בחנות ביום שישי האחרון, טען שמאחר והדבר כתוב במפורש על המוצר והיא טוענת שלא כך, הוא דורש ממנה להוריד את הספרונים מכל המוצרים שכן זו הטעייה מכוונת של הציבור.

אם לא היה ברור עד כה, אנחנו כועסים מאוד
על שנציגתם של סולתם רדד התנערה ממידע שניתן לנו באותה חנות בעת הרכישה, על התנערות מאחריות בכלל ובעיקר על היחס המחפיר כלפי לקוח.

החלטתי שמבחינה עקרונית אני מנסה להתלונן. פניתי אליהם עוד באותו שבוע דרך הפניות באתר ומשלא נעניתי שלחתי פקס למספר שנתנו לי משירות הלקוחות. כששוב לא קיבלתי תשובה ביקשתי לדבר עם מישהו ונתנו לי מספר נייד של בחור בשם סמי שהוא הכתובת לתלונות. הוא לא ענה לטלפונים ולכן השארתי לו הודעה במשיבון. כפי שאתם מנחשים, עדיין לא חזרו אלי. לפחות בזה הם עקביים.

לא ברור לי איך כל תחום פניות הציבור תלוי באדם אחד שניתן להשיגו בתיאוריה רק בסלולרי, אבל רק בתיאוריה.

אין ספק שהבנתי שבסולתם כנראה שהלקוח אף פעם לא יהיה צודק (גם כשהוא צודק)

ראוי לציין שפניתי גם למשרד התמ"ת הגנת הצרכן, וקיבלתי הודעה שנפתח תיק, בינתיים ללא עדכון.

ברצוני לשים סוף לסאגה הזו ושחברה כמו סולתם תפסיק להתעלם מלקוחותיה בצורה שמביישת את תרבות הצריכה של שנות האלפיים.
אודה לעזרתכם בנושא.
מוצר חדש או התחייבות לתיקון המוצר הקיים בזמן סביר פתרון נדרש :

סלתם רדד שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה