פרטי התלונה

תלונות סלתם רדד

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סיר פגום ל"טרייד אין" נושא התלונה:
שטראוס שמעון שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏11 ‏ינואר ‏2009 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
ת.ד.97 בית דגן כתובת:
פתח תקוה נחמד לכל סניף חברה:
תיאור הבעיה:
מסרתי סיר סולתם שנסדק ברכישתו נמסר לי כי יש אחריות לסירי סולתם לכל החיים. טופס תיקון מספר 15584. הסיר הוחזר לחנות עם מדבקה של חברת סולתם כי אין באפשרותם לתקן וכי עלי לרכוש סיר ב"טרייד אין" בחנות מורשית.המוכרת גב' חיה לא יודעת כיצד לפעול והאחראי מטעם סולתם דוחה אותה בלך ושוב.גם אני פניתי לשרות לקוחות הן בטלפון הן בפקס והן במייל והכל נשאר ללא תגובה ומענה.למותר לציין כי השרות הינו לקוי ביותר ואני נשארת ללא הסיר אשר עליו קיימת אחריות.
עוגמת נפש ו סוג הנזק :
קבלת סיר חדש בעל 5 ליטר(תואם לסיר שמסרתי) פתרון נדרש :

סלתם רדד שירות לקוחות

, תגובה:
אמיר ברכר שירות לקוחות שם ותפקיד:
מדובר בסיר שנרכש לפני שנים, סיר בעל שתי שכבות שהאחריות על המוצר פגה בשנת 1998.
המוצר אינו ניתן לתיקון.


תגובה:
הוצא ללקוח רכישת מוצר חדש בכל אחת מחנויותנו.
מאחר ומדובר בלקוח של חברת סולתם רדד במעמד הרכישה יהיה זכאי להנחה עבור רכישת המוצר החדש.
ההנחה בת 20 אחוז מערך המוצר וזאת בתנאי שהמוצר אינו במבצע.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה