|
|
|
|
|
|
בקשה לתיקון סיר שנפרד מהתחתית שלו |
נושא התלונה: |
דאר רון |
שם/כינוי: |
יום רביעי 15 יולי 2009 |
תאריך האירוע: |
אזור הצפון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
רכשתי סיר של חברת סולתם הנותנת אחריות לכל החיים כך לפחות בפרסום
בשימוש בסיר התנתקה התחתית של הסיר מהסיר עצמו פניתי לשרות הלקוחות של
הרשת והם בקשו לשלוח את הסיר אליהם לבדיקה לאחר מס' ימים חוזר אלי נציג החברה בשם אמיר וטוען שאין אחריות על הסיר מאחר ועברו מס' שנים
מיום שנרכש הסיר יש לי סירים של סולתם ישנים הרבה יותר ולא קרה להם כלום אני פונה אלכם שתפתרו את העניין כמו שהבטיחו אחריות לכל החיים לכן המחיר של סירי
סולתם יקרים יותר נא לדעת לתת שרות גם כשיש פגם ביצור.
בברכה דאר רון מירס :0577625962
דאר רון
|
כספי |
סוג הנזק : |
תיקון הסיר |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
סלתם רדד שירות לקוחות
, תגובה:
|
אמיר ברכר שירות לקוחות |
שם ותפקיד: |
אין באפשרותי לענות כיאות דרך תיבת מלל זו שכן היא אינה מאפשרת צרוף תמונות ומסמכים. |
תגובה: |
בכדי שאוכל לספק מענה מקצועי נכן ומדוייק, נא שלחו פנייתכם לאתרנו WWW.SOLTAM.CO.IL שרות לקוחות ואז אשמח להעביר את תגובתי.. |
פתרון: |
|
|
|