פרטי התלונה

תלונות סלתם רדד

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תיקון מתמשך נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏28 ‏מרץ ‏2010 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
גרנד קניון חיפה כתובת:
גרנד קניון חיפה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
רכשנו סיר לחץ של חברת סלתם רדד בתחילת חודש פברואר במרכז המזון ירכא, כעבור מספר ימים קצר התגלה חור קטן שמוציא קיטור מהסיר בזמן הבישול. התבקשנו להעביר את הסיר לסניף החברה במסגרת האחריות, ואכן העברנו את הסיר לסניף חברת סלתם בגרנד קניון חיפה, קיבלנו טופס תיקון לסיר, אך במשך כחודש לא קיבלנו הודעה על כך שהסיר תוקן על אף שנמסר לנו כי ברגע שהסיר יחזור מתיקון תמסר לנו הודעה לקחת אותו מהסניף.
חודש ימים לאחר מכן בשיחות טלפוניות חוזרות לא ניתן לברר גם האם הסיר הגיע חזרה לסניף החברה.
ראוי היה שהסיר יחזור במשלוח מתיקונו ישירות אלינו הלקוחות וכך לדאוג לשירות ואחריות מלאה, אך בטח שאין סיבה שלא נקבל אפילו תגובה האם הסיר חזר או לא מתיקון, עם כל הכבוד לשיקולי החברה כסניף שמשמש כחנות מוכרת, אותנו כלקוחות שרכשו סיר במאות שקלים והתאכזבו לא צריך לעניין, את המוצר שקנינו אנחנו ראויים לקבל תקין בנוסף לשירות מלא.
משלוח סיר תקין וחדש אלינו. פתרון נדרש :

סלתם רדד שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה