פרטי התלונה

תלונות סלתם רדד

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות לקוי ומזלזל - מתחת לכל ביקורת!!! נושא התלונה:
בירן תמי שם/כינוי:
‏יום שישי ‏08 ‏אוקטובר ‏2010 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
רמת החייל+חולוןן+הנהלה כתובת:
תיאור הבעיה:
לפני ראש השנה, פניתי לסניף סלתם רדד ברמת החייל, וביקשתי למסור סיר לחץ 8 ליטר לתיקון. (סיר יקר שנמכר ברשת במאות שקלים).לאחר המתנה, סירבה המוכרת בחנות לקבל את הסיר מכיון שאין מקום בחנות לקראת החגים וזה לא אחריותה אם יקרה משהו לסיר או אם יאבד, ושאחזור אחרי סוכות.(זה היה בערך חודש לאחר מכן!) לקחתי את הסיר עמי וחזרתי כלעמת שבאתי. הפניתי פקס ומכתב רשום תלונה להנהלת סלתם. עד היום לא נעניתי. היום ניגשתי לסניף אחר ,ברח' המרכבה בחצי חינם בחולון. ביקשתי למסור את הסיר לתקון. או אז, סירבו לקבל את הסיר בתואנה שהם עוברים סניף ואין מי שימסור את הסיר לתיקון. כעסתי מאד, והתווכחתי עד שפנו טלפונית לגורם מוסמך ואושר לקבל ממני את הסיר ולהעבירו לתיקון."אך תתדעי שייקח שבועיים!! עד שיבואו לקחת מאתנו את הסיר לתיקון" כמו כן הבעיה בסיר היתה שהידית מפלסטיק נסדקה."דעי גם שידית תעלה לך בין 200 ל 300 ש"ח" תמהתי על מה ? הסיר נקנה במאי 2008, הוא במסגרת האחריות. "אין אחריות על הפלסטיק , כשאת קונה מקרר יש לך אחריות על הפלסטיק?"
בידית היה סדק וטענתי שלא יתכן שסיר כל כך יקר, ייפגע אחרי שנתיים וחצי. "הוא נפל ולכן נשבר"- אך הסיר לא נפל טענתי.מצאתי את הסדק כשהוצאתי אותו באחת הפעמים לשימוש.כך הוצאתי אותו מ הארון-סדוק. אם היה נופל, היה נשבר חלק מהפלסטיק, היו שריטות. אך שום דבר מאילו אין בסיר.
"את בכל זאת רוצה ל מסור את הסיר לתיקון?" - כן , עניתי - אני רוצה לקבל הצעת מחיר לידית במסגרת האחריות שהובטחה לי.
בחנות התפארו באחריות לכל החיים "על הנירוסטה"- אולם כשקניתי את הסיר לא נאמר לי שהאחריות רק על הנירוסטה כי אם על הסיר. והסיר כולל גם ידיות. כמו כן לא נאמר לי שהאחריות לכל החיים מסוגיית: אם במהלך החיים הסיר התקלקל לפני החגים-צריך לרוץ לסניף ולשמוע שאי אפשר למסור לפני החגים סירים לתיקון.
אם סניף אחר עומד לעבור- גם אי אפשר למסור בו את הסיר לתיקון.(למרות שהחנות מלאה והומה)
כמובן שאם היו מפרסמים באתר שלהם את הסייגים המעודכנים, היתה נחסכת ממני טירחה רבה.
הסיר אינו בשימוש עוד מלפני ראש השנה- רצתי לחינם לרמת החייל-כי חב' סולתם הורתה לחנויות לא לקבל תיקונים לפני החגים-אך שכחה לציין באתר כדי לחסוך מהלקוחות טירטור ועגמת נפש.(וכן-הנחייה לא לקבל תיקונים לפני החגים ניתנה לחניות לפי מה שאמרו לי גם היום בסניף בחצי חינם)
כמו כן - החברה לא מצאה לנכון לפרסם שהחנות בחצי חינם לא תקבל תיקונים מאחר והיא עוברת
אז מה לדעתם של חב' סולתם רדד הלקוח צריך לרוץ מסניף לסניף ולהופתע מחדש בתירוצים שונים ? והעיקר להתהדר ב "אחריות לכל החיים?" שירות כה מזלזל ועגמת נפש כה רבה,מותירה בי רק תחושה אחת לכל החיים- לא לקנות סלתם רדד!!!
אני מקווה שתפרסמו תלונה זאת, כדי שהציבור יידע טרם בואו לשלם מאות שקלים על סיר- מה שצפוי לו במסגרת "האחריות" שהחברה הזאת נותנת.
וכיצד החברה מתנערת מתיקון הידית במסגרת האחריות ומאשימה את הלקוח במשהו שלא קרה????ומרמזת על מחיר מופקע לידית פלסטיק.
בזבוז זמן, עלבון וכספי סוג הנזק :
תיקון הידית ע"ח החברה במסגרת האחריות. התנצלות החברה על חוסר ההתייחסות לתכתובת, על הטירטור לשני הסניפים שבכל אחד מהם יצאתי כעוסה ,מושפלת מהזלזול והשירות הלקוי. פתרון נדרש :

סלתם רדד שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה