|
|
|
|
|
|
סכינים חלודים |
נושא התלונה: |
יריחמן לוסי |
שם/כינוי: |
אזור השרון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
בחודש יוני השנה רכשתי 2 סכיני אלחלד איכותיים מתוצרת "סולתם-רדד" כשאני סבורה לתומי שרכשתי מוצר ללא דופי כפי שהפרסומת העידה על עצמה.
ומיד לאחר השטיפה הראשונה החלו להתגלות על הסכינים סימני חלודה. התקשרתי למחלקת השרות של "סולתם-רדד" והם הפנו אותי לחנות "כל-בו שוחט" בהרצליה על מנת שיועברו למעבדה של "סולתם-רדד". הסכינים עברו ליטוש, ובחלקם מהמקרים הוחלפו, ושוב לאחר שטיפה אחת העלו חלודה. וכך חזר על עצמו התהליך הנ"ל 4 פעמים, כשהם הסירו מעל הסכינים את החותמת של "סולתם-רדד". כשפניתי שוב אליהם בפעם ה-5 שוב הורו לי להעביר את הסכינים לאותה חנות כדי שהפעם יקבלו תשומת לה אישית יותר.
בצער לב אני פונה אליכם לקבלת עזרה משום ש"מסולתם-רדד" נואשתי. עברו כבר 7 חודשים ובסכינים החדשים עדיין לא השתמשתי ולו פעם אחת.
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
מבקשת פיצוי על כל ההשפלות שעברתי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
סלתם רדד שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|