אי עמידה בהתחייבות החברה |
נושא התלונה: |
יום שישי 12 אפריל 2013 |
תאריך האירוע: |
אזור חיפה |
אזור: |
מרכז קניות "ביג" קרית אתא |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
בתאריך ה-9/11/12 נכנסתי לחנות א.ל.מ. במרכז הקניות "ביג" קרית אתא ורכשתי מדיח כלים מסוג סמסונג ובתמורה למחיר ששלמתי קיבלתי שוברי קניה ע"ס 1000 שקל למימוש ברשת חנויות סולתם רדד.
טרם קניית המדיח ניגשתי לחנות סולתם הנמצאת ממש בסמוך לחנות מוצרי החשמל, ובקשתי לוודא שאכן אוכל לממש תווים אלו לקניה ברשת לכל מוצר כולל מבצעים. לאחר שוידאתי שאכן אלו התנאים ללא סייגים רכשתי את המדיח וקיבלתי את התלושים כפי שהובטח לי.
כעבור כשבוע ניגשנו אשתי ואני לחנות ואכן רכשנו ממוצרי החנות בסכום של 400 שקל ללא סייג כפי שבאמת הובטח.
היות ותוקף התווים אמור לפוג בסוף חודש זה, נגשנו לאותה חנות בביג קרית אתא במטרה לממש את יתרת התווים כאמור ע"ס 600 שקל הנותרים. לתדהמתינו לאחר בחירת המוצרים עם הגיענו לקופה, המוכרת במקום טענה שאפשר לכבד תווים אלו ברכישת מוצרי סולתם רדד בלבד ולא לכל המוצרים הנמכרים בחנות. הסברתי למוכרת שלא כך הדבר, היות ואני אישית טרם קבלת התלושים ביררתי בחנות הזו שאין הגבלה לגבי סוג המוצרים והמבצעים בחנות ואף קניתי לפני כשלושה חודשים בחנות זו, מוצרים ללא הגבלת סוג היצרן ושילמתי תמורתן בתווים אלו.
המוכרת אישרה את דברי, אך טענה שלפני כחודש החברה קיבלה החלטה להגביל רכישת מוצרים בתוים אלו למוצרי החברה בלבד. הסברתי לה שלא יתכן שישנו תנאים בדיעבד, שהרי יתכן ולא הייתי קונה מלכתחילה את המוצר החשמלי במחיר יקר יותר מהמתחרים בתנאים אלו. המוכרת הסכימה עם דברי ואף היתה שירותית מאוד ווטענה שאלו הם התנאים ואין ביכולתה לשנות זאת, ומאוד תשמח למכור לי כל מוצר מהחנות כפי שאכן היה הדבר אפשרי בעבר, לו רק תקבל אישור מהחברה. ואני שואל, מה עוד יכול אדם לוודא אמיתות הדברים מעבר למה שעשיתי?. אם כל הכבוד החברה יכולה לשנות תנאים מהיום והלאה למבצעים וללקוחות שרוכשים מוצרים מרגע ההחלטה לגבי מדיניות זו ולא באופו רטרואקטיבי. לטיפולכם המסור והישר אודה, להזכיר שתוקף התווים יפוג בסוף חודש זה.
|
כספי |
סוג הנזק : |
כיבוד תווי קניה לרכישת כל המוצרים הנמכרים בחנויות הרשת, כפי שהובטח |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|