פרטי התלונה

תלונות קל תיירות ונופש

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
נופש בטורקיה נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
באוגוסט האחרון רכשנו דרכם נופש לטורקיה מה-1.8עד 4.8 אומנם עבר זמן מה אך בשל סיבות כאלו ואחרות לא יכלנו לטפל בדבר.
רכשנו את החופשה דרך נציד שלכם בשם אלי אשר הציג בפנינו תמונה לא נכונה בהקשר לדיל אותו רכשנו.
בתחילה הזמנו דיל ב- 420$ למלון 4 כוכבים באתר ולאחר שיכנועיו של אלי בטלפון שינינו את הדיל ל 470$ למלון חמישה כוכבים בקמר שבו הכול כולל הכול.
טענתו הייתה שהשירות במלון , והאירוח , ברמה טובה יותר , בהרבה מאלה שהוצעו בחבילה המקורית.
ביצענו את המלצתו תוך אמון מלא בדבריו.
בהגיענו למלון , שוכנו בחדר המרוחק לחלוטין משירותי המלון בשאר חלקי המלון הפנימיים ומצריך הליכה מרובה ומייגעת בחום.
כבר בלילה הראשון הזדעזענו לגלות שאין לנו שליטה על המיזוג בחדר – המזגן כבה אוטומטית שוב ושוב , נאלצנו להתעורר 4 פעמים על מנת להדליקו !
לאחר מאמצים רבים ותלונות, הועברנו בבוקר שלחמרת לחדר בתוך בניין המלון . בעיית המזגן שבה גם בחדר זה וגם בשאר חדרי המלון – כך שיתפו אותנו בתחושת התסכול שאר אורחי המלון .
כמו כן , בעת שהותנו בכלל חלקי המלון ( לובי, חדר האוכל, ספא ,חנויות וכו'..), נדהמנו לגלות כי ישנה מערכת מיזוג אך אינה מופעלת במלון. על כן סבלנו מחום מעיק וחונק בכל פינה , ונאלצנו להשאר בחדר עם המזגן הכבה מעצמו , או להצלות בשמש בברכה ומבלי לקבל את השירות הבסיסי ביותר של חלוקת מגבות – בטענה שאזלו !
נושא עגום נוסף היה בתחום חדר האוכל , ההגשה והמזון , שאינו תאם ולו במעט לרמה של "5 כוכבים" אשר הובטחה ועל שמה שילמנו תוספת נכבדה .
מגוון המאכלים היה דל ביותר, המנות הוגשו בצורה מגבילה בטענה שמרבית המאכלים נועדו לילדים בלבד. היות ואיננו אוכלים בשר , נותר לנו לאכול לחם עם ירקות וגבינה, כי לא נמצא אף מאכל אחר לצמחונים או שאינו טבול בשמן.

ראוי לציין ,כי בפנייתנו האחרונה אליהם , טענה חברת "קל נופש" ,שהאשמה כולה מוטלת על חברת " קווי חופשה " . אין זה רלוונטי כלל מהי מערכת הגומלין בין החברות , מפני שההזמנה בוצעה ושולמה לחברת " קל נופש" .
אודה לך אם תתיחס לתלונתי טרם אפנה למשרד התיירות.


עוגמת נפש סוג הנזק :

קל תיירות ונופש שירות לקוחות

, תגובה:
אייל- מנהל שיווק שם ותפקיד:
שלום אורטל
אכן שנהוג בדר"כ תלנות מסוג זה מועברות לגורם המייצג את בית המלון בישראל,במקרה זה חברת "קווי חופשה". תלונתך אינה מוכרת לי באופן אישי על כן אברר עליה מול מטפלת התלונות בחבתרנו הגברת אושרה זיו.
תגובה:
אחזור אלייך בהקדם עם מענה קונקרטי יותר לגבי סיום בירור הנושא והמשך פעולה בנידון. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה