פרטי התלונה

תלונות קל תיירות ונופש

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מצורף מכתב שקבלתם כבר לפני 3 חודשים נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
‏27/09/2011
לכבוד
חברת קל טורס
שלום רב

בתאריך 15-22/7/11 יצאו נועם סדן בני וחבריו לנופש בקפריסין במסגרת חבילה שנרכשה דרככם. הם הגיעו ביום ו' בשעה 15:00 לבית המלון, בבית המלון שהוזמן לא היה חדר פנוי עבורם. לאחר המתנה של 5 שעות מחוץ למלון הם קיבלו מלון אחר הרבה פחות טוב. בעקבות כך סבלו בני וחבריו ממספר דברים:
1. הם חיכו חמש שעות עד שקיבלו חדר.
2. החדר שקיבלו היה בתנאים גרועים מאד ללא מים חמים באופן סדיר.
3. הפסקות חשמל לעיתים קרובות.
4. הם נדרשו לשלם 50 יורו עבור מזגן.
לפיכך אנו דורשים פיצוי :
א' עבור האירוח בבית מלון בעל תנאים מחפירים 1000 ₪ לכל משתתף.
ב' פיצוי של 500 ₪ לכל משתתף על עוגמת הנפש שנגרמה להם בהמתנה של 5 שעות לקבלת חדר במקום להתחיל את החופשה, והפגיעה בהנאה עקב התנאים הגרועים בהם שוכנו.
סה"כ תביעתנו פיצוי בסך 1500 ₪ לכל משתתף
על החתום ראובן סדן


בשם:
נועם סדן, אסף אקלר, מאור כהן, שחף מור ,אופיר נחשוני.
טלפון לפניות: בית 09-8990646
נייד 050-2516707

פיצוי בסך 1500 ש"ח לכל משתתף פתרון נדרש :

קל תיירות ונופש שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה