פרטי התלונה

תלונות קל תיירות ונופש

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי כיבוד זכיה במכרז " מכירה קבוצתית" באינטרנט באתר תפוז נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏04 ‏מאי ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
החשמונאים 121 תל אביב כתובת:
תל אביב סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 4.5 נכנסתי לאתר תפוז מכירות פומביות נופש- בתי מלון
היה מכרז פתוח " חבילת נופש זוגית 2 לילות 'אפריל 2006' במלון קיסר ים המלח.
המחיר הכולל הוא ס"ה 590 שקל.
נרשמתי וקיבלתי אישור זכיה - הזמנה 108148
עוד באותו היום התקשרו מסוכנות נסיעות קל והודיעו לי שחל באג באתר והם לא יכולים לספק את הזכיהה אלא במחיר של 650 ליום ס"ה 1300 במקום 590
סיכמנו על בירו והחלטה ב7.5
החברה הודיעה לי ב 7.5 ע"י תוהר שהזכיה מקורה בטעות והיא לא תכובד וכרטיס האשראי לא יחוייב
פניתי למפעיל האתר חברת GETLT והם ענו לי שהזכיה לא רלוונטית.

התלונה היא להלן: אם חברת תיירות ואתר אינטרנט מפרסמים מכרז עליהם לכבד את הזכיה , זו אחריות שלהם לסגור/ להוריד את המכרז במועד, כל עוד המכרז פתוח ואינו נוקב תאריך נופש מסויים מדוייק עליהם לכבד את המכרז.

קל תיירות ונופש שירות לקוחות

, תגובה:
אייל זיו- מנהל שיווק ק שם ותפקיד:
שלום רב!
פנייתו של שצקין אהרון מוכרה וידועה לנו. ראשית אנו מודים לו על פנייתו והתעניינותו במוצירם של קל נופש. אולם, לא ברורה לי ההתעקשות הקטנונית והלא רלוונטית על חבילת הנופש הזו. כתוב באותיות קידוש לבנה על גבי דף המוצר כי המוצר רלוונטי לניצול בחודש אפריל 2006. איך יכול אדם להכניס הזמנה ב- 04/05/06 ,4 ימים אחרי בתוקף המבצע עבר, לדרוש מאיתנו לנצל בחודש מאי משהו שרלוונטי לחודש אפריל ועוד לטעון שאנחנו לא בסדר. נשמח לשלוח לכם את דף המוצר ו/או דף הזכייה של מר שצקין על מנת לתת גושפנקא לפרטים.
בנוסף לכך, לטעות כי לא פרסמנו תאריך מדוייק למכרז זו הרי טענה שאין בה אמת, שהרי כתוב במפורש חודש אפריל !!!! יותר ברור מזה?
כמו כן אתם מוזמנים לשוחח עם מרכז שירות הלקוחות של גט איט המנהל את האתר שייתן לנו תמיכה וגיבויי למהלכים שאנו מבצעים מול כל הלקוחות שלנו שהזמינו באתר זה.
תגובה:
הצענו למר שצקין חבילה חלופית אותה הוא סרב לרכוש.
מבחינתו לא חייבנו את כרטיס האשראי של מר שצקין ולא שלחנו לו כל מסמך המאשר כי יש לו הזמנה בקל נופש, ועל כן אין אנו רואים עצמנו מחוייבים לו בשום דבר הנוגע להזמנה זו !!!
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה