פרטי התלונה

תלונות י.ט.ג.צמיגים

תלונות מוסכים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
צמיגים פסולים בעלי אחריות 4 שנים שבעל העסק מסרב להחליף נושא התלונה:
אביטל משה ונורית שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏07 ‏נובמבר ‏2004 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
רח המזמרה נס ציונה פאוור סנטר קיר מיזרחי089380162 כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך 7.11.04 קניתי 4 צמיגים חדשים של חברת סווה לצמיגים ניתנה תעודת אחריות ל 4 שנים. לצמיגים אין פגמים חיצוניים ואין שום דבר שנראה לא תקין. לאחר טיפול שגרתי לאוטו, נמסר לי ע"י בעל המוסך, שיש בעיה בגלגלים וללכת לבדוק את זה אצל פנצר מכר. חזרתי לפנצריה שרכשתי ממנה את הצמיגים בשם: י.ט.ג צמיגים בע"מ. רחוב המזמרה נס-ציונה פאוור סנטר קיר מזרחי. 08-9380162
ניגש אליי בחור בשם צביקה ממנו רכשתי את הצמיגים באופן אישי. והוא שאל אותי לגביי הבעיה והסברתי לו על הרעידות של ההגה במהירות אפס. וכיום גם בכל מהירות. אמר לי שהבעיה ידועה והצמיג פסול, והם מכירים את הבעיה הזאת. למרות שאני אמורה לפי כתב האחריות לזוכה בשיטה פרורטה , אמר לי בעל הפנצריה שהוא לא מתכוון לפצות אותי או להחליף לי את הצמיגים או לטפל בבעיה שלי. כיום אני נוסעת עדיין עם הצמיגים שבינתיים נגרם לי נזק לצירייה ימנית, ותפוח הגה בגלגל ימני. הלכתי למספר פנצר מכרים על מנת לבדוק עם הבעיה בצמיגים או נובעת ממשהו אחר. עשיתי הצלבה עם צמיגים של חברים בעלי אותו סוג רכב על מנת לבדוק שהבעיה נעלמה והיא אכן נעלמה. אבקש את עזרתכם וטיפול בבעיה שלי בדחיפות. צמיג תקין מציל חיים..
נורית - 0544948249
משה - 0545921717
כספי סוג הנזק :
להחליף את הצמיגים לאלתר כפי שרשום בכתב האחריות בשי פתרון נדרש :

י.ט.ג.צמיגים שירות לקוחות

, תגובה:
צבי עירוני מנהל מקצועי שם ותפקיד:
1.אין אנו מכחישים שקיימת אפשרות לפגם יצור.
2.כל טענה לפגם יצור נבדקת ומאושרת ע"י מחלקה טכנית מטעם יצרן/יבואן הצמיגים.
3.אנו פועלים בתלונתו של לקוח ספציפי זה לפי הנחיות משרד התחבורה.
4.את הנחיות משרד התחבורה תוכלו לקבל במשרד התחבורה רחוב המלאכה 8 ת"א
5.לידיעתכם-
המתלונן פנה לאתר לאחר שקיבלנו מכתב מעו"ד
בשיחה טלפונית הסברנו לעו"ד את הנחיות משרד התחבורה
המתלונן פנה (כנראה)למשרד התחבורה שהפנה את המתלונן ליבואן הצמיגים שבשיחת ועידה ביני ויבואן הצמיגים הובהר לו מה עליו לעשות
כנראה שההנחיה(לפי משרד התחבורה)לא מצאה חן בעיני המתלונן ואז פנה אילכם
6.ברצוני ליעדכם כי דרכנו בטיפול בלקוחות מנומסים שאינם ברוטלית במקרים דומים שונה
7.לידעכם ולטיפולכם נודה


י.ט.ג צמיגים בע"מ
תגובה:
פתרון לפי הנחיות משרד התחבורה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה