פרטי התלונה

תלונות מתאים לי

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה מתאים לישעות פתיחה מתאים לי גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי ביצוע התחייבות להנחה נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
מפרץ חיפה כתובת:
קניון לב המפרץ סניף חברה:
תיאור הבעיה:
אישתי, מנדלאל-בלבסקי מרינה, קיבלה בתחילת חודש מרץ 2011 מסרון לטל' הנייד שלה. במסרון נאמר כי רשת מתאים לי מעניקה לה 100 ש"ח מתנה לרגל יום הולדתה (9.3). ניגשנו לסניף הרשת בקניון לב המפרץ וביקשנו לממש את ההנחה. אחרי שבחרנו מוצרים וניגשנו לקופה החלו הבעיות:
1. הקופאית לא שמעה על ההנחה ליום הולדת.
2. אחרי שהראינו לה את המסרון בטל' הנייד ואחרי שבדקה מול מישהו בהנהלת הרשת אישרו לה שאכן ההנחה צריכה להינתן.
אך הבעיה שבתוכנת ניהול הקופה שלה לא הוגדר כלל קוד להנחה מסוג זה והיא לא ידעה כיצד לעשות עבורנו את ההנחה.
3. עזבנו את החנות ללא קנייה. למחרת התקשרו מאותה החנות ואמרו שפתרו את בעיית הקוד ושאנו יכולים לשוב ולרכוש את המוצרים שבחרנו ביום הקודם.
הגענו שוב לחנות ואכן הקופאית עשתה רושם כאילו העניין סודר ואנו מקבלים את ההנחה של 100ש"ח כמובטח במסרון.
אלא שאחרי הדפסת החשבון התגלה לנו כי קיבלנו את ההנחה הרגילה שיש על המוצרים בלי קשר למתנת יום ההולדת - דהיינו, גם אם אני או אתם הייתם מגיעים לחנות, הייתם נהנים מאותה הנחה בדיוק.
4. כשהתעמתנו מול הקופאית, היא השיבה כי 100 ש"ח של ההנחה ירדו באחוזי הנחה על כל פריט (חשבון פשוט מפריך את הטענה) וכי אין לה אפשרות להזין הנחה נוספת כלשהי, שכן אין לה קוד להנחה לרגל יום הולדת (בדיוק כפי שהיה ביום הקודם).

אילו היינו יודעים שהמתנה המובטחת בדמות הנחה של 100 ש"ח היא סתם תרגיל קידום מכירות שמטרתו למשוך לקוחות לחנות ובסוף למכור לכולם את המוצרים באותם המחירים ובהנחה זהה לכולם, הרי שלא היינו מבזבזים את זמננו ועוד ביומיים עוקבים.
אנו מצפים לקבל את המתנה שהובטחה (100 ש"ח) בצורת זיכוי למימוש בסניפי הרשת. פתרון נדרש :

מתאים לי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה