|
|
|
|
|
|
כספי ושירות לקוחות גרוע ביותר. |
נושא התלונה: |
פרידמן סימה |
שם/כינוי: |
יום שישי 29 אפריל 2011 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
ביאליק רמת גן |
כתובת: |
ביאליק רמת גן |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
קניתי 2 זוגות מכנסים שעליהם נאמר לי שיש הנחת כוכבים בישראכרט.
לא קיבלתי את ההנחה ע"ס 50 ש"ח הושפלתי בחנות בר"ח ביאליק בר"ג וננזפתי קשות מהמוכרת כאשר באתי לשאול מדוע לא הורדו לי ה - 50 ש"ח כפי שאמרתם לי תמורת כוכבים.למרות כל בקשותי ותלונותי באתר החברה בצור קשר לא מגיבים ולא עונים לי על תלונתי. ( המוכרת אמרה לי בכעסה תפני לשירות לקוחות כנראה היא מכירה שהם אינם מגיבים ואינם חוזרים ללקוחות.
|
עלבון |
סוג הנזק : |
החזרת ה - 50 ש"ח המגיעים לי תמורת כוכבי הישראכרט |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
מתאים לי שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|