פרטי התלונה

תלונות מתאים לי

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה מתאים לישעות פתיחה מתאים לי גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תשלום מראש ללא קבלת המוצר!!!! נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
מודיעין לב העיר 2 כתובת:
קניון עזריאלי מודיעין סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 17/11/2011 רכשתי בחנות מתאים לי בקניון מודיעין 4 זוגות מכנסיים. 3 זוגות היו במידתי בחנות ואת המכנס הרביעי לא מצאו את המידה המבוקשת למרות שלפי הבדיקה במחשב היה אמור להמצא במלאי מכנס במידתי.ביקשו ממני לשלם מראש!!!!! ושתוך שלושה ימים עד שבוע אקבל את המכנס עליו נתבקשתי לשלם מראש.עד לרגע זה שבועיים מיום הרכישה טרם קיבלתי את המכנס עליו שילמתי מראש.אני פניתי לחנות ביום חמישי שעבר אז התברר לי כלל המכנס לא הוזמן למרות ששילמתי עליו מראש!!!! והוא הוזמן בנוכחותי. הוסבר לי כי הם לא עונים לטלפון כי אין להם כוח אדם ומנהלת החנות לא הזמינה את הנכנס כי אפילו אין לה זמן לסדר סחורה או את הבגדים שמודדים מפאת מצוקת כוח אדם- למה כלקוחה ששילמה את מיטב כספה מראש זה מעניין ????? ניסיתי לפנות להנהלת החברה המנכ"ל אבי לא חשב שזה ראוי לדבר עם לקוחה וכנ"ל עוזרת המנכ"ל גב' יפית פרץ. ביום שני 28/11 קיבלתי שיחה ממנהלת החנות שהיא הזמינה את המכנס מהחנות במעלה אדומים אבל הנהג יגיע למודיעין רק ביום חמישי הקרוב 16 יום מיום התשלום או בתחילת שבוע הבא......
האם זוהי התנהלות שירותית? או אולי איכפתית מצדה של רשת מתאים לי? בעיניי ממש לא!!!
זהו ביזיון צרכני שהכסף נמצא בחברה אבל המוצר לא מגיע ללקוח!!!!
אני לא אכנס שוב לרשת זו לעולם!!!! גם אם יחלקו בגדים חינם. אני ממליצה ללקוחות שיש בראשם תודעה צרכנית להמנע מכניסה לחנויות הרשת אולי אם נצביע ברגליים יטרחו להתייחס בכבוד לצרכן שמפרנס את הרשת........
כספי סוג הנזק :

מתאים לי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה