פרטי התלונה

תלונות עד הבית

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב ללא סיבה נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏26 ‏אוקטובר ‏2014 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
נסעתי בקו אוטובוס 220 של חברת קןווים מצומת מסובים למודיעין עילית.שילמתי באמצעות רב קו וראיתי שיצאו 2 חשבוניות.לשאלתי מדוע,ענה הנהג שזאת טעות והחשבונית הראשונה יצאה סתם,ותוך כדי דבריו קימט אותה.בגלל שאני עקשנית דרשתי לראות את החשבונית,ולהפתעתי רשום על חיוב של נסיעה בסך 13.10 שקלים(מלבד החיוב שחויבתי בחשבונית שיצאה לאחריה)אמרתי לנהג שיעשה ביטול והוא אמר שאין לו אפשרות משום שביצע פעולה נוספת במכשיר לאחר פעולה זו,ועלי ללכת למוקד השירות בעיר מגוריי כדי שיזכו אותי.אני רוצה לציין את עובדת היותי סטודנטית ומקום הלימודים שלי נמצא מחוץ לעיר מגוריי,ואני חוזרת לעיר בשעות מאוחרות לאחר סגירת מוקד השרות. למרות זאת פיניתי את זמני והגעתי למוקד,ומולי השתרע תור ארוך כל כך של אנשים, שחלקם נאלצו לעמוד מחוץ למבנה חשופים לקור וכך גם אני,כאשר בדלפק יושבים 2 פקידים בלבד. לאחר זמן המתנה ארוך מאד הגיע תורי,ובתגובה לתלונתי ענה הפקיד שאין להם אפשרות לתת זיכוי כספי,אלא עלי להתקשר לשרות לקוחות,לגולל את הסיפור מתחילה,והם ישלחו לי זיכוי בדואר(שאלוהים יודע מתי הוא יגיע עם כל העיצומים...).לקחתי נשימה ארוכה והתקשרתי,אולם במשך דקות ארוכות לא נעניתי אלא נאלצתי לשמוע שוב ושוב שזמן ההמתנה המשוער הוא דקה אחת...בשלב זה, עם כל עקשנותי,נכנעתי וניתקתי את הטלפון.
אם הייתי יודעת מראש במה תהיה כרוכה בקשתי(הנועזת,ככל הנראה-13.10שקלים,הלא כך?..),אין ספק שלא הייתי נכנסת לסרט הזה,אבל לאחר מעשה אני דורשת החזר כספי פלוס פיצוי הולם.
כספי סוג הנזק :
זיכוי כספי ופיצוי על בזבוז זמן ועגמת נפש פתרון נדרש :

עד הבית שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה