פרטי התלונה

תלונות עד הבית

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוחות בזיוני וחוסר התייחסות נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏05 ‏אפריל ‏2015 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
לח"י 19 בני ברק כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום רב,

שמי אנה *** מ.ט. 054-78****2,כתובת מגורים: בת ים רח' הרב קוק 6 דירה 12. ב 10/10/2014 הצתרפתי לשרותי חברה מי עדן כי לקוחה פרטית מס' הסכם:5573530 .לפי הסכם זה הייתי צריכה לקבל קדי מים ביומי חלוקה מסוימים לפי מסלול הוסכם.
בחודש פברואר שנת 2015 במועד חלוקה 08/02/2015 לא קבלתי אספקה. לאחר טלפון עם מרכז השירות הובטח לי לספק מים במועד כעוד שבוע. כמובן שהמתנו בתאריך היעד וביזבזנו זמן.
לאחר חוסר אמינות בשירות בקשתי להתנתק מהשירות . נציגת שירות הסברה לי תנאי ניתוק: מכשיר והקדים יאספו ממני רק במועד חלוקה האבה 08/03/2015 זות אומרת עוד חודש.ועד אז גובים ממני תשלום עבור השכרת ציוד(חוצפה ביותר!!!).אל גביית תשלום לא הוגן תהיה תלונה נוספת שלי.

במועד היעד אף אחד לא הגיע לאסוף את הציוד.אחרי עשרות טלפונים לשירות לקוחות חזר מנהל אזור באבטחה לטפל בבעיה .באותו יום בשעה 8 בערב התקשר אליי נהג עם בקשה להציע כדים ומכשיר מים לקראת לילה (!!) חוץ מהדלת של הביתי והוא יאבו לאסוף את הציוד מתי שהיה לו נוח .כמובן לא הסכמתי לבקשה מגוחכת הזאת. אני לא מחזירה ציוד שחתומה אלו בצורה רשלנית כזות. (לא ברור ליידי מי וללא שום טופס החזרת ציוד חתום ומדויק !!!)הסברתי לנהג את זאת ואמרתי שאני אשמח להחזיר ציוד מחר בבוקר בצורה נורמלית. בבוקר אף אחד לא בא ולא מתקשר .שוב טלפונים לשירות לקוחות שוב העצבים ובזבוז זמן . בשרות לקוחות ענו לי שנהג אחראי על הציוד שהוא אוסף אין שום בעיה להחזיר ציוד בצורה כזות באחראיותו. (לא ציפיתי לתגובה כזות). בקשתי שמינהל אזור יחזור אלי.הוא חזר עם הבטחה ש ציוד האספו במועד החלוקה הבאה ב 05/04/2015 (עוד חודש).בתאריך הזה אף אחד לא בא ולא מתקשר.
ציוד שאני לא משתמשת בו כי חודש שלישי תקוע אצלי בבית ותופס מקום וכול פעם מחזיר אותי להרגיש לא נעימ שמזלזלים בדרשתי לאחר שיחות מרובות והבטחות.
בנוסף לכך השירות של החברה לקוי וגרוע, נציגים שקרנים, אבטחות שלא מתקיימות פשוט ביזיון לחברה כה גדולה שקיימת עשרות שנים בשוק המים בישראל. אני מאוד מאוכזבת מהשירות של החברה ואין ספק כי לא נרכוש יותר שום דבר שקשור לחברת מי עדן.
אני דורשת מהחברה לאסוף ציוד השייך אליה בצורה מהירה ומקובלת (הבית הפרטי שלי-לא מחסן ציוד של חברה מי עדן)ולסיים את כל התקשרות איתי בצורה עוגנת וחוקית.


בברכה
אנה ******
מ.ט. 054-7****32
פקס: 0*****5
בת ים
ת.ד. 1004
עוגמת נפש סוג הנזק :
ביצוע מיידי של איסוף הציוד + גמר חשבון רטרואקטיבי פתרון נדרש :

עד הבית שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה