פרטי התלונה

תלונות עד הבית

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס מזלזל, שרות לקוי, טריקת טלפון. נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏09 ‏מאי ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
ת.ד. 1394 רמת גן כתובת:
תיאור הבעיה:
מזה שנתיים וחצי שאבי, אדם נכה, מזמין מהמקום טיטולים. לפני חג הפסח היו אמורים להתקשר ולהתנצל בפניו על איחור של כ - 7 שעות באספקת הסחורה לביתו (דיברתי עם פיני, בעל החברה). רק אתמול, 08/05/06, כשאבי התקשר לבצע הזמנה נוספת, הואילו לדבר איתו. דיברתי היום עם נירית, אחראית באיזשהו אופן על קשרי לקוחות, היא היתה גסת רוח, העליבה אותי, הטיפה לי מוסר ובסוף גם טרקה בפני את הטלפון. כנראה שזו דרכה להתמודד כשהיא אינה מסוגלת להתמודד. היא חזרה ואמרה שהיא לא מוכנה לדבר איתי אלא עם הלקוח, שהוא אבי. ניסיתי להסביר לה שאני היא היא זו שמשלמת להם (כן, יש לה נטיה לשכוח עם איזו אוכלוסיה היא עובדת, אנשים מבוגרים, חלקם נכים וחולים), זה ממש לא עניין אותה. ירדה בשיחה לפסים אישיים, תוך שימוש ציני וזול במידע אישי שיש לה עלי. לצערי לאנשים מבוגרים וחולים קשה להתרגל לשינויים, ולכן אבי בוודאי ימשיך לבצע מהם את רכישותיו, וזה בעצם מה שמכאיב לי יותר מכל. אנשים אלו אינם ראויים להתפרנס מכספנו. יש לציין שהם שלחו לו פיצוי עלוב לכל הדעות שעלותו 50 ש"ח, צנצנת משחה, תוך שהם מפספסים לגמרי את העיקר. גם אם לא יצא כלום מפנייתי זו אליכם, לפחות ידעו הגולשים באתר מצוין זה, את דעתי האישית על חברה זו.
עלבון סוג הנזק :
קשה לי לחשוב על אחד(לאחר שהראשון שהצעתי, התנצלות ב פתרון נדרש :

עד הבית שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה