|
|
|
|
|
|
מסך תקול תחת תקופת אחריות |
נושא התלונה: |
יום שני 04 אפריל 2011 |
תאריך האירוע: |
אזור השרון |
אזור: |
נתניה |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
רכשתי מסך מחשב לפני כשנה. אתמול במהלך העבודה הוא שבק חיים. העברתי אותו היום למעבדה בנתניה מאחר והוא במסגרת 3 שנים אחריות. נאמר לי שהתיקון ייארך עד 7 ימי עבודה. אמרתי להם שזה כלי העבודה שלי, ואין לי אפשרות לא לעבוד 7 ימים. ביקשתי מסך חלופי עד שיתוקן ונאמר לי שזה לא כלול בשרות. דיברתי עם מנכ"ל החברה שמעון חיון שגם הוא לא מוכן לספק מסך חלופי.
|
מתן מסך חלופי עד אשר המסך יתוקן / זרוז זמן הטיפול במסך. |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
חיון מחשבים שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|