פרטי התלונה

תלונות חיון מחשבים

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מסך תקול תחת תקופת אחריות נושא התלונה:
‏יום שני ‏04 ‏אפריל ‏2011 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
נתניה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
רכשתי מסך מחשב לפני כשנה. אתמול במהלך העבודה הוא שבק חיים. העברתי אותו היום למעבדה בנתניה מאחר והוא במסגרת 3 שנים אחריות. נאמר לי שהתיקון ייארך עד 7 ימי עבודה. אמרתי להם שזה כלי העבודה שלי, ואין לי אפשרות לא לעבוד 7 ימים. ביקשתי מסך חלופי עד שיתוקן ונאמר לי שזה לא כלול בשרות. דיברתי עם מנכ"ל החברה שמעון חיון שגם הוא לא מוכן לספק מסך חלופי.
מתן מסך חלופי עד אשר המסך יתוקן / זרוז זמן הטיפול במסך. פתרון נדרש :

חיון מחשבים שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה