פרטי התלונה

תלונות מוסך המיישרים

תלונות מוסכים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מוסך ג.ג.ג רעננה- מוסך מורשה לפולסואגן נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏06 ‏אוקטובר ‏2013 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
הסדנא 9 רעננה כתובת:
תיאור הבעיה:
מכתב תלונה אודות השירות במוסך מורשה ג.ג.ג רעננה
א.ג.נ
ברצוני להביע את אכזבתי ואת עוגמת הנפש ממוסך ג.ג.ג. רעננה.
שמי, אפרים ******* בשנת 2010 רכשתי רכב מדגם פולו שמספרו 24-***-64 מהיבואן של חברת פולקסוואגן ברעננה מוסך ג.ג.ג.
עוד בשנה הראשונה המנעול בתא המטען עבד לסירוגין. לעיתים פעל ולעיתים לא פעל וסירב להיפתח.
כשהתלוננתי לראשונה החליפו לי את המנעול בתא המטען במנעול מקורי, טל שהיה אחראי על ליווי הרכב ציין כי האחריות על המנעול הינה לשנתיים.
בשנה הראשונה. כל שנת 2012 המנעול גם כן פעל לסירוגין, הפסיק לפעול וכו'.
כאשר הייתי מגיע למוסך לבדוק את הבעיה המנעול היה תקין וכן פתח את תא המטען.
לאחר מספר ביקורים במוסך ג.ג.ג באותו נושא המוסך לא האמין כי יש בעיה ולא הסכים להחליף את המנעול הלא תקין.
לפי הפרסום באתר החברה מוסך מורשה ג.ג.ג. רעננה הוא עסק משפחתי עם עבר והווה מפוארים, ומעל 50 שנות מוניטין וניסיון.
הלנתי על בעייתי כ-7 פעמים בביקורים חוזרים ונשנים ואף הגעתי אל מנהל המוסך בכל פעם כשהגעתי אמרו לי כי עדין המנעול של תא המטען באחריות וביקשו שאחזור במועד מאוחר יותר.
החשמלאי של המוסך טען לאחר בדיקה כי המנעול תקין.
לדוגמא - ב 2/10/13 המנעול נתקע וגם יום למחרת באותו היום ניגשתי למוסך אך הם סירבו לבקשתי להחליף את המנעול
כאשר פגה האחריות ב -3 ימים , במוסך טענו שאין בעיה להחליף לי את המנעול אך רק בתשלום של 1200 ₪! מנהל המוסך טען כי האחריות פגה.
התנהלות המוסך אינה תקינה, השירות שקיבלתי אינו מקצועי ומהימן כפי שהם מפרסמים
אני אשמח שיחליפו לי את מנעול תא המטען ללא תשלום כפי שהתחייבו בהתקנתו, לפני שגיליתי שוב כי יש בעיות חוזרות ונשנות עם מנעול זה.
אפרים *********
050**********
********** 6
רעננה
כספי סוג הנזק :
החלפת מנעול תא מטען פתרון נדרש :

מוסך המיישרים שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה