פרטי התלונה

תלונות פופלה

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי הספקת סחורה נושא התלונה:
שטרק תומר שם/כינוי:
אזור חיפה אזור:
דוכן בקניון חיפה כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך ה - 19.3 רכשתי שני פופים בדוכן החברה אשר היה ממוקם בקניון חיפה, עבור הפופים שילמתי 1100 ש"ח בכרטיס אשראי, בעת ההזמנה נאמר לי שמועד ההספקה הינו עד 3 שבועות.
לאחר חודש התקשרתי למספרי הטלפון שברשותי ונאמר לי ע"י האיש בטלפון שעליי לחכות עוד שבועיים כי הם בעומס בגלל החג ובגלל שהם עברו למפעל אחר, הסכמתי.
לאחר שבועיים התקשרתי שוב והבטיחו לי שתוך 3 ימים הם מתקשרים אליי לבוא לקחת את הסחורה. לאחר שבוע החלטתי לרדת בחזרה לקניון לראות אולי הסחורה הגיעה, כאשר הגעתי לקניון גיליתי שהדוכן לא קיים יותר ואף אחד לא יודע מה קרה איתו. הטלפונים שהיו ברשותי אינם זמינים יותר.
בפנייתי לקניון נתקלתי במזכירת המנכ"ל אשר יחסה הגועלי והאנטיפטי כלפיי שבר שיאים, היא אמרה שלקניון יש דברים יותר חשובים לטפל בהם.
האם 1100 ש"ח שהוצאתי בקניון שלהם הוא לא נושא לטיפול? אני לא זוכר את הפעם האחרונה שהיא או המנכ"ל הרוויח 1100 ש"ח בקלות.
תלונתי היא גם כלפיי החברה במידה והיא קיימת???
וגם כלפיי הקניון אשר נותן חסות לנוכלים/חברות פיקטיביות!!!

תודה מראש
עוגמת נפש סוג הנזק :

פופלה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה