פרטי התלונה

תלונות פופלה

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי אספקת מוצר ששולם עבורו נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏11 ‏אפריל ‏2006 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
החנות בגעש. המפעל בעין הוד כתובת:
געש סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתחילת אפריל רכשנו בסניף געש 2 פופים גדולים. שילמנו מחצית מסכום הרכישה לבקשת המוכר בסך 600 ש"ח. הובטח לנו כי הפופים יהיו מוכנים ויסופקו לנו תוך שלושה שבועות. כעבור חודש וחצי כשלא הצלחנו ליצור קשר טלפוני עם החנות (לאחר חודש ענו לי בטלפון ונמסר לי שהפופים השבוע יגיעו אליי- כמובן שלא היה ולא נברא) הגענו שוב לחנות. נאמר לנו כי יש עומס והבטיחו כי הפופים השבוע יגיעו אלינו וכפיצוי המשלוח יהיה על חשבון החברה. מאז אנו לא מצליחים ליצור קשר עם החנות. הטלפון במפעל בעין הוד מנותק, בטל' של החנות לא עונים. החנות עצמה נעולה ונראה כי החברה בתהליכי פשיטת רגל. אין ספור פעמים ניסינו ליצור קשר עם הנוכלים מפופלה אולם לא ניתן לאתר אותם.
אנו דורשים כי נציג מן החברה יהיה הגון מספיק להשיב, להחזיר את הכסף והמוצרים שכבר שולמו עבורם. במידה ואיש מהנוכלים מתעניין הוגשה על ידנו כבר תלונה במשטרה ואנו עתידים לפתוח בהליך משפטי. אנא חסכו מכם ומאתנו את המאמץ ועגמת הנפש והשיבו לנו את המגיע לנו ביושר.
כספי סוג הנזק :
השבת הכסף ששולם הספקת המוצרים ופיצוי הולם על עוגמת פתרון נדרש :

פופלה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה