|
|
|
|
|
|
אי קבלת מוצר |
נושא התלונה: |
עג'מי אופיר |
שם/כינוי: |
יום חמישי 20 אפריל 2006 |
תאריך האירוע: |
אזור השרון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
ב-20.4.06 התקשרתי לחברת פופל'ה והזמנתי פופ מדגם "בובו" שמחירו 530 ש"ח כולל משלוח. נאמר לי ע"י מיכל שהפוף יגיע תוך 21 ימי עבודה. המתנתי 21 ימי עבודה והפוף לא הגיע, לאחר שיחה עם אחת העובדות נאמר לי שהמשלוח מתעכב כי יש המון הזמנות מלפני חג הפסח והיא מקווה שתוך ששבוע ו! חצי הפוף יגיע. לאחר שבועיים כשהתקשרתי נאמר לי שהם החליפו מתפרה וזה יוצר עומס הציעו לי לבטל את העסקה ולא הסכמתי מכיוון שאני רוצה את הפוף,נאמר לי שעוד מקסימום שבוע הפוף יגיע. לאחר שבועיים התקשרתי ודיברתי עם אחראי שהתנצל ואמר שבגלל העיכוב הרב הוא יעשה לי הנחה של 100 ש"ח וזה יגיע תוך מס' ימים.הפוף לא הגיע ומאז אני לא מצליח לתפוס אף אחד מהעובדים במספר הטלפון. בחודש מאי הם כבר גבו את התשלום הראשון ע"ס 265 ש"ח הם היו אמורים לחייב אותי בשאר הסכום כשהפוף מגיע...................
כבר עברו מעל 5 חודשים מרגע ביצוע העסקה ואני מנסה כל יומיים לתפוס אותם ואין לי עם מי לדבר .
|
כספי |
סוג הנזק : |
זיכוי כספי + פיצוי הוגן או הפוף שהוזמן + פיצוי הו |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
פופלה שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|