פרטי התלונה

תלונות פופלה

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי קבלת סחורה נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך ה-7.4.06 רכשתי פוף (פיתה+פרסה) בחנות שבגעש. ינאי המוחר היה נורא נחמד, הובטח לנו שתוך שלושה שבועות הפוף יגיע למפעל בעין הוד ותהייה לנו האפשרות לאסוף את הפוף מהמפעל עצמו. כעבור חודש יצרתי קשר עם ינאי, מסרתי את מספר ההזמנה. לטענת ינאי הם נכנסו לקשיים שלקחו יותר הזמנות ויש להם תקלה בכוח אדם. כאב לי לשמוע את זה וביקשתי שיחזרו אלי ברגע שזה יהיה מוכן. כעבור חודש נוסף טרם חזרו אלי, ביקשתי את הטלפון של המנהל(ארי), יצרתי קשר איתו, הוא הביע את התנצלותו והבטיח שעד היום בעל המשאית שמחזיק את הפופים יביא לי את ז ישירות הביתה(כרמיאל).
עד היום אני מחכה. בזמן הרכישה שולם 430 ש"ח בכרטיס אשראי ולרגע לא חשבתי שדבר כזה יכול לקרות, שהסחורה לא סופק.
הפוף נרכש כמתנת בת מצווה והאזבה מאוד גדולה. כמוכן, הגענו לגעש ולתדעמתי החנות ריקה וסגורה. וזה כעבור ארבעה חודשים.
עצוב מאוד לדעת שיש אנשים לא ישרים בעולמנו, כי הם לא נתנו לנו תחושה כזאת.
כספי סוג הנזק :
אשמח לקבל את המוצר בהקדם. פתרון נדרש :

פופלה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה