פרטי התלונה

תלונות פופלה

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי אספקה של מוצר לאחר חיוב כספי - הזמנה 1034 נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏05 ‏אפריל ‏2006 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 4.5.2006 רכשתי פופים של חברת פופלה במהלך יריד שנערך במקום העבודה שלי. הרכישה נעשתה בכרטיס אשראי כאשר אספקת המוצר הובטחה תוך 21 ימי עבודה.
עד היום לי קיבלתי את המוצר ואילו חיוב כרטיס האשראי כבר נעשה.
במשרדי החברה לא עונים לטלפונים והמספרים הניידים לא זמינים לעולם. הצלחתי לאחר עשרות נסיונות לדבר עם ארי שהבטיח לחזור אלי עם תשובה ולא חזר. בנוסף, אני יודעת על לקוחות רבים נוספים במצב דומה.
קראתי את תגובת הבעלים למתלוננת אחרת באתר- זה ממש לא נכון, לא חזרתם לכל הלקוחות, ולאלה שכן חזרתם, הבטחתם הבטחות שווא (אספקה בימים הקרובים וכו'). אתם נותנים הרגשה של התחמקות "ומריחת" לקוחות. זה ממש לא מכובד ולא מקצועי.
אם יש לכן איזשהי כוונה להמשיך לעשות עסקים בצורה מכובדת בתחום, אנא חזרו אלי וללקוחות האחרים לצורך פיצוי כספי!
חגית
עוגמת נפש+ סוג הנזק :
אספקת המוצר מיידית או פיצוי כספי על כל הסכום פתרון נדרש :

פופלה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה